Hoe zwangerschappen toch kunnen verschillen... Probleem dat ik de eerste 2 keer niet heb gehad en waar ik nu stilaan hoorndol van word; Ik heb witverlies, en nog geen klein beetje ook. Gebruik inlegkruisjes sinds vandaag, van mijn gekleurd ondergoed was de kleur gewoonweg helemaal vervaagd. Zijn er nog met dit probleem en zijn er evt trukjes om dat witverlies te laten verminderen?
zelfde probleem geen trukjes, maar hou me aanbevolen! Ook ik had hier bij de andere 2 geen last van... en zit ook te wachten tot ik ga bevallen( ja eerder willen we het niet weten) 3de jongen of 1ste meisje...
Ik begin zo stilaan te denken dat het deze keer een meisje is. Deze zwangerschap is zoooo anders dan die van mijn zoontjes. Enkele vbn: misselijk dag en nacht, niet kunnen slapen, steeds weer flauwvallen, dat witverlies, huilerig en snel boos, zenuwachtig, ik eet véél zoetigheid (en lust dat normaal niet, bij de jongens was het alles wat pikant was) En toch heb ik nog steeds het gevoel dat het een jongen is... Raak die kwaaltjes beu
Elk zwangerschap is anders dat ervaar ik ook! Mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van, maar nu heb ik van alles steeds! Ik zou geen inleg kruisjes gaan gebruiken daardoor krijg je nog meer witverlies. Zou gewoon witte ondergoed nemen dan zou het gelig uit gaan zien in de kruis maar het verbleek niet. Ik heb het ook met donker ondergoed dat het verbleekt, maar jedoet er maar weinig wat aan. Vaginale douche is ook niet goed, zou gewoon een intiem wasomhulsie kopen en daar 2 keer op een dag mee wassen en wat vaker je ondergoed verschonen. Momenteel krijg iki ook meer last van witverlies dus regelmatig wat schone ondergoed doe ik aan. Groetjes Anna
Ben al gestopt met die inlegkruisjes, vond ik maar een vieze toestand allemaal, en het werd idd erger (of toonde erger, weet het niet). Vandaag naar de winkel om een hoop wit ondergoed, kan je in de kookwas steken. Maandag liep het echt de spuigaten uit, maar liefst 9 keer veranderd van ondergoed, en elke keer door- en doornat Ik was me 3x daags met lactacyd femina en na het toilet (waar ik verbazingwekkend veel naartoe moet) reinig ik na met vochtige, hypoallergene en ongeparfumeerde doekjes. Denk dat ik gedoemd ben dit de hele zwangerschap zo te doen. Baby is nog bijlange niet geboren en kost me nu al een pakje euro's
Ik heb ook erg veel last van witverlies en soms ook een paar druppels urine. Ik gebruik nu Tena en dat bevalt me prima. Alles blijf lekker schoon en droog. Beter dan de "normale" inlegkruisjes.
Ik weet dat inlegkruisjes niet goed zijn maar als ik wegmoet kan ik toch echt niet zonder! Als ik geen inlegkruisje aanheb lekt het soms zelfs door m'n string heen tot in m'n broek. Ziet er natuurlijk niet uit en erg vervelend als ik me niet gelijk kan verschonen Maar goed, erg herkenbaar dat witverlies dus. Heb er al de hele zwangerschap last van.
ze zeggen dat lactacyd ook niet zogoed is hoor. het beste is gewoon zuiver water gebruiken en iets meer wassen. Groetjes, N22
Ik moet me zoveel mogelijk wassen van de gynae. Hij heeft gezegd dat het witverlies een goede kweekbron is voor bacteriën en zo. Tena lijkt me idd een goed idee voor als je ergens naartoe moet Ik heb dat echter niet nodig, ben veroordeeld tot bed en zetel...