Pff moet eventjes klagen hoor word ik net wakker rond half 2 om te plassen.. lig ik natuurlijk weer wakker terwijl me wekkertje voor werk morgen om 8 uur gaat.. zo super vervelend dit Weet echt niet hoe ik morgen de dag door moet gaan komen.. Ik snap het ook echt niet.. ik ben zo moe waarom kan ik dan niet slapen Ik begin nu ook super veel last te krijgen van maagzuur waardoor slapen ook niet beter word.. Hebben jullie misschien nog tips hoe jullie dit soort nachten doorkomen??
Heel vervelend, ik heb hetzelfde probleem; kapotmoe en weinig slapen. Volgens de VK komt dit door de hormonen. Het beste zou zijn een middagdutje, maar door het werk kan dat niet. Ik lees vaak even wat op dit forum en dan probeer ik me zo weer om te draaien.
wat vervelend! ik heb ook soms periodes dat ik moeilijk/slecht slaap. maagzuur: leg een extra kussen onder je hoofd. Of doe je hoofdeinde wat hoger. Zodat het maagzuur minder makkelijk omhoog kan komen, Ook kan je maagzuurremmers gebruiken. Rennie's bijv. Je hebt een bepaalde ademhalingsoefening die je kan uitproberen om in slaap te vallen. Bij mij is het meestal dat ik een weekje slecht slaap en dan gaat het weer 4 weken goed ofzo. Hopelijk is dit ook bij jou het geval.
Eruit gaan en dan even iets doen dat afleidt. Kopje thee. Serie. Boek. En dan word je vanzelf weer echt moe.
4 uurtjes slaap...zou ik nog voor tekenen! Ik slaap al weken niet meer dan 2.5/3 uur. Probeer waar mogelijk overdag even bij te tanken. Verder standaard voor het slapengaan rennies nemen tegen maagzuur en inderdaad even eruit gaan en blijven als het echt niet lukt. Anders lig je jezelf alleen maar in de weg.
Voor het maagzuur kan je antagel proberen, is een drankje dat zonder recept verkrijgbaar is. Als je echt last hebt ervan helpen rennies niet echt vindt ik. Rond de 20 wekek heb ik ook een periode gehad dat ik weinig sliep maar wel moe was en dan heb ik ook nog een peuter die al 2,5 jaar snachts een paar keer wakker wordt. Voor het slapen heb ik geen tips, hoop dat het beter wordt voor je!!! Succes