Eerste bezoek gynaecoloog

Discussion in 'Zwanger worden' started by Babke, Jul 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Waarom krijg je niets om de follikelgroei te stimuleren? Ik zou dit niet pikken hoor! Op zijn minst een second opinion aanvragen hoor. Het is toch van de zotte, misschien word je wel helemaal niet ongesteld en kun je weer blijven wachten. Dit slaat echt kant nog wal.

2. MeiNoNa

MeiNoNa Actief lid

Mar 30, 2012
    135
    0
    0
    Directie-Secretaresse
    Overijssel
    Heeej..

Ik hoef niet al te lang te wachten hoor. ;) Ik mag het zelf bepalen of ik het nog een half jaar of jaar aanzie, maar als het me teveel wordt mag ik direct opbellen en krijg ik medicijnen om een menstruatie op te wekken en dan moet ik op dag 3 of 4 bloed prikken. Ik wil er zelf nog eventjes mee wachten omdat ik goede hoop hebt dat het wel goed komt. :)

Ik ben toen ik stopte met de pil gelijk gestopt met roken, want ik wil absoluut niet roken in de zwangerschap. Maar na het slechte nieuws van 29 december (eerste echo), helaas weer begonnen. Ik ben afgelopen maandag weer gestopt met roken en dat gaat tot nu toe heel goed en ook ben ik vanaf maandag aan het afvallen. Ik heb namelijk overgewicht.

Ik hoop met deze dingen mijn cyclus weer op de rit te krijgen, maar zodra het me ook maar iets te veel wordt, dan bel ik gelijk de gynaecoloog. :)

Liefs..

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    He babke, zo simpel als ik laatst reageerde op je berichtje hoe kut ik me nu voel en goed realiseer hoe jij jezelf voelt. Vandaag bij gynae geweest en constateerde ook pco ! Nooit verwacht dit zo heftig te vinden want ik hield er in mn achterhoofd al rekening mee!! Nou lang geleden dat ik zoooooo hard heb zitten huilen!! Pas 23 jaar en dan al direct de mmm in zonder het ook "maar 1x " zelf te mogen proberen!! Pas 2 menstruaties gehad en ook nog eens zonder eisprong!! Dus over 3 maanden beginnen in de mmm !! Wat een klap! Ik snap preciessss hoe je je voelt! Is er bij jouw al meer bekend over behandeling etc? Hopelijk gauw een zwangerschap voor je!!

Share This Page