Dag dames. Ik heb net te horen gekregen dat ik dat moeilijke woord heb en als ik t goed begrijp is dat dus GBS? Ben er draagster van. Nu probeer ik zwanger te worden en heb al een keer een miskraam gehad zal t daar ook door kunnen komen of niet? En ik heb dus ook erg vaak blaasontsteking nu snap ik ook waarom. Ik heb het wel een beetje op internet gelezen maar zie alleen maar steeds staan dat er eigenlijk geen vaccin voor GBS is maar alleen antibiotica tijdens of na de bevalling en dat t heel gevaarlijk kan zijn voor baby's. Er stond ook dat t kindje nog de eerste 3 maanden door je handen besmet kan raken is dat dan ook als je van iemand anders de baby vasthoud??? Ik hoopdat t meevalt ik moet maandag op t spreekuur komen dan verteld de dokter me meer.
graag deze sluiten er word niet op gereageerd misschien moet ik m anders formuleren waardoor er wel op gereageerd gaat worden.bedankt
Ik denk dat het een niet veelvoorkomend ziektebeeld is. Ik zou graag iets zinnigs voor je willen schrijven, maar dat kan ik niet omdat ik niet bekend ben met GBS. Ik denk dat dat voor 99% van de meiden hier geld, dus het niet reageren ligt niet aan onwilligheid maar aan onbekendheid met je probleem. Wat je zou kunnen doen is de vraag stellen bij de verloskundige op de site.