vond je, je 3/4 d echo, het geld waard?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door OemRomaissa, 14 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

vond je, je 3/4d echo het geld waard?

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik wil een 3/4d echo laten maken voor 110 euro (1 uur lang)
    maar nu twijfel ik ineens, het is best wel heel veel geld
    vond jij de echo, het geld waard?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja zeker.
    Als ze er goed voor liggen krijg je hele mooie beelden. Helaas lag de laatste er niet goed voor en was het idd duur.. Maar goed kun je helaas treffen. Mochten wel een paar keer terugkomen maar ze lag nog steeds verkeerd. Kregen toen wel wat korting!

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja ik heb bij mn zoontje het bij dr papa in amsterdam laten doen, echt dubbel en dwars waard!

maaaar, bij deze zwangerschap kreeg ik een standaard echo nog met 30 weken, en toen vond ik het wel zonde om OOk nog es een 3d pretecho te maken had al met 5/6/7/12/16 EN 20 wkn een echo gehad, en dan zou de pretecho rond 26 wkn moeten vallen. It toooo much dachten we :)

4. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    bedankt voor je reactie, ik heb nu al heel wat echos gehad (medisch) en bij geen een echo, lag ze er normaal/redelijk bij! dus dat belooft ook nog eens wat, want ze ligt er dus blijkbaar altijd verkeerd voor

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    waar ik toen een echo liet maken ( kreeg je garantie en mocht je blijven terugkomen tot ie er goed voor lag)

6. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik krijg nu met 28 weken en 32 weken een groeiecho, dus ik weet dat ik haar nog 2 keer zal zien, maarja dat is niet te vergelijken met een 3/4 d echo

maar ik twijfel nu enorm

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    dat is wel waar dat het niet te vergelijken is, maar wij hadden ff zoiets van, ja zoveel op elkaar, we laten ons dit x verrassen..

maar als je toch meer neigt naar wel doen, zal het echt geen teleurstelling zijn hoor, gewoon even een goed bureau zoeken en de goede ervaringen. maar volgens mij is een 3/4 d echo altijd leuk en bijzonder!

8. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Zeker het geld waard, heel bijzonder om nu een dvd te hebben met beelden van mijn dochter in de buik

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja zeker, wij hebben een pakket gehad van 3 echo's voor 155 euro incl dvd's en foto's. We hebben uiteindelijk ook nog een 4e gehad want Dirkie lag er niet goed voor.

Maar deze echo's waren max een half uur. Je kon dan ook echt merken dat de kleine het niet meer leuk vond. Een uur vind ik persoonlijk veel te lang (en het echobureau waar wij waren ook). Je belast je kindje toch en dan is een uur een eeuwigheid. Bovendien heb je het op een gegeven moment "wel gezien". Dan is het leuker om in een later stadium nogmaals een pretecho te maken.

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Een groeiecho is idd niet te vergelijken met een 3d/4d echo. Ik vond het het geld wel waard. Moet wel zeggen dat we het deze keer vergoed hebben gekregen van de verzekeraar (FBTO), dus dat scheelt ook wel..

11. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Het is natuurlijk maar net in wat voor financiele positie je zit.
    Zelf redeneerde ik dat 100 euro gewoon een keertje minder uiteten zou betekenen.
    En ik vind de dvd echt geweldig om later mee te geven aan mijn kind!

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja dubbel en dwars waard. bij deze zwangerschap weer tussen 25 en 30 weken

13. zusje3

zusje3 Actief lid

6 dec 2011
    205
    0
    0
    huis moeder, vriendinnen en nog veel meer haha
    bij mijn dochters vond ik het zeker de moeite waard, en centen waard!
    plus het is altijd leuk om je kleintje te zien ;)

of het bij dit wondertje ook het geld waard is moet nog blijken, maar daar moet ik nog een paar weken op wachten :)

liefs!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Wij hebben voor alledrie 2 pretecjo's laten maken. Betaalden per keer 140 euro voor 2x 30 min...
    Ik vond het prachtig en zeker de moeite waard!

15. Quinnie

Quinnie Actief lid

8 jan 2012
    153
    0
    16
    super.
    alleen de tweede zwangerschap lag hij er niet goed voor en mochten we nog 2 keer terug komen maar lag steeds met zijn hoofd in de placenta. wel foto's meegekregen maar we hoefde niks te betalen.

16. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    bedankt voor jullie reacties
    ik ga gewoon :)
    de afspraak stond toch al gemaakt, en anders gaat het geld op aan andere 'nutteloze' dingen,

veder is het misschien wel leuk dat me dochtertje al een beetje een idee krijgt van de baby als ze het zelf ziet

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ja, helemaal leuk (drs Papa in Amsterdam met 27 weken)

18. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    3d echo gehad voor 50 euro half uur

19. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zitten er ook over te twijfelen om het te doen of niet. Alleen onze zoon ligt in een stuit dus waarschijnlijk krijg je dan geen mooie beelden. Weet iemand ook tussen welke weken je het beste zo'n echo kan laten maken.

20. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik heb het voige keer bij de tweeling ook gedaan ondnks de vele medische echo's. En bij een medische echo krijg je alleen maar 2D beelden en geen 3-4D.

Amber: 1 van mijn zoontjes lag ook in stuit maar dat maakt helemaal niet uit voor de echo.

Nu ga ik ook weer en 3-4D echo laten maken, volgende week.:D
    En als het niet lukt ivm ligging ofzo mag ik gratis terug komen.

Vorige keer was ik iets eerder zodat je ze beide in een beld kon zien, ook al lukte dat niet want ze werkte niet mee. :D

Deel Deze Pagina