Ik heb ze nu al een paar maal gezien, van die stickers voor op het raam met een ooievaarshoofd erop waar straks de naam van de baby onder kan. Heeft iemand enig idee waar die te krijgen zijn (wij willen namelijk geen bord in de voortuin, maar zoiets vind ik dan weer wel leuk ). Groetjes, Ramona
Ik heb ze bij de etos zien hangen maar weet niet of ze daar ook te koop zijn. Op marktplaats kan je ze trouwens ook vinden
Deze misschien : http://www.3d-ooievaar.com/ een 3d ooievaar op je raam hihi alsof hij door de raam is gevlogen, erg leuk!
Sweetangel100, dankjewel meid! Daar staat inderdaad de sticker tussen die ik bedoelde. Nu nog even zien wat manlief er van vindt...... Groetjes, Ramona
Dacht ik al, dat je die ooievaar bedoelde Wij zijn er ook voor aan het kijken, leuk zijn die stickers he Succes ermee!
die ooievaar had ik van de winter gezien, en die vond ik zo leuk. want ik hou helemaal niet van die borden in de tuin, maar die ooievaar is super leuk. ik heb al een mailtje gestuurd.
Ze zijn inderdaad leuk! (wel een beetje prijzig, maar goed) Ik vraag me alleen wel af hoe ik dat aan moet pakken. Wij weten namelijk niet of we een meisje of een jongetje krijgen........
Ik heb ze een mailtje gestuurd en je kunt er 2 naamstickers bij krijgen (een met de jongensnaam en een met de meisjesnaam) Dat is dus goed geregeld! Groetjes, Ramona