Hier alles goed. Onze kleine man is al 7 maanden al weer. Echt niet normaal hoe snel het gaat. Maar is zo genieten.
7 maanden al? Jeetje dat gaat snel! O wat verlang ik weer naar al die eerste dingen: lachen, draaien, geluidjes... Eerst maar zwanger worden. Manlief zaad inleveren en ik 2 x bloed prikken. Er wordt aan gewerkt!
Je bent iig goed bezig met afvallen! Hoe doe je dat? Aangezien ik ook mn zwangerschapskilos kwijt wil Plus iets extras
Ik heb een lijst aan voedselallergieën waaronder tarwe, aardappelen, tomaat, wortelen e.d. Ik heb een diëtist in de arm genomen. En niet zo een die onmogelijke doelen stelt en waar je moeite mee hebt. Maar een die je de gezonde keuzes laat zien. Ik ervaar het als zeer prettig. Ik eet geen brood meer maar tarwevrije producten. Geen aardappelen maar rijst, bloemkoolrijst, speltmacaroni. Ik ontbijt met Griekse yoghurt. Als je graag wil afvallen en je bent er aan toe na je zwangerschap zou ik he zeker samen doen met een diëtist. Je hele gezin zal er van profiteren.
Mijn man moest gisteren sperma inleveren. Hij vond het zo moeilijk om zichzelf af te trekken zonder glijmiddel. Er zat ook bijna niets in het potje. Zo sneu. Ik hoop dat ze er wel wat mee kunnen. Mijn bloed is op cd3 geprikt. Op cd 26-28 moet ik nog een keer. De waardes waren wel al in de app van het ziekenhuis te zien en er week er bij mij 1 af. Ben benieuwd wat er aan het einde van de maand uit komt.