@Marley020 Ja, moest nog tussen 16 & 17 terugbellen. De huisarts zei dat de hormonen normaal waren voor de periode na de eisprong (goed om te weten dat ik die dus wel echt gehad heb, vindt ik ook altijd lastig vast te stellen). Verder kan ik de uitslag ophalen en meenemen naar de gyneacoloog op 22 maart. Nog niet heel veel wijzer dus...
@Marley020 Wel fijn dat het deze week nog ingeleverd kan worden. Scheelt weer wachten. Hoeveel tijd heeft er dan tussen gezeten? @cisuM Hmmmm balen dat je niet veel wijzer geworden bent. Maar je weet iig wel dat je een eisprong hebt, dat is wel goed nieuws toch? Nou vanmorgen dus de IUI gehad. Het viel allemaal wel mee en was snel klaar. De eendenbek vond ik het vervelendst. Heb er wel een goed gevoel bij. De zaadjes hoeven minder ver te zwemmen. Heb nu wel krampen, miss m’n eisprong? Nu wachten maar
@Marley020 & @Brondy Zeker fijn om te weten dat ik een eisprong heb gehad. Maar dat was niet echt iets waar ik aan twijfelde. Wel vind ik het lastig om het zelf vast te stellen wanneer die precies is geweest buiten het veranderende cervixslijm in de gaten houden. Mijn temperatuur fluctueert namelijk nogal en ik slaap erg onregelmatig. Ik wacht gewoon lekker 22 maart af @Brondy Spannend! Wel fijn dat het gevoel goed is.
er zit twee weken tussen. En wat spannend voor jou. Deze maand dus veel meer kansen. Ik duim voor jullie.
@Nancydierengek. Oh meid toch wat een klote nieuws hebben jullie gehad zeg. Wat ontzettend balen. 1 ding is voor jullie wel fijn. Jullie mogen gelijk beginnen ipv maar steeds moeten wachten. Maar ik snap heel goed hoe heftig dit is. Dikke knuffel! Wij hebben ook als enige optie icsi (als ze ergens zaad vandaan kunnen halen). Maar ik probeer er positief in te staan. Ooit worden we papa en mama.. als het niet op de ene manier is dan op de andere. @Clueless01 jaaa zo spannend voor jullie! Ik duim! @JosjeM Wat balen zeg. Ik begrijp dat je dan heel verdrietig bent. @Marley020 oh nee toch jullie ook al een gekke uitslag van het zaad Ik hoop dat de 2de keer beter is voor jullie. Ik duim! @Brondy ohh spannend zeg iui 1 is gedaan! Ik moet zaterdag ofzo ongesteld worden. Niet echt mijn favoriete dagen.en heb het weekend ook nog avond dienst. Het aftellen voor de uroloog uus begonnen. En dat is te merken. Ik slaap zo slecht,Ik vind het zo spannend. Ik kan me bijna niet voorstellen , als het voor mij zo spannend is hoe moet dat dan wel niet voor mijn man zijn?!
@Brondy gecondoleerd meid! Wat verschrikkelijk! Wel erg fijn dat je eitje goed aan het groeien is! @Kimmetjuh90 wauw knap zeg dat jullie wens vervuld kan worden met een donorzaadje! Hoop dat dit wel zijn vruchten afwerpt! @Nancydierengek nog nieuws uit het ziekenhuis? @cisuM welkom! Ik zie dat je al heel wat rondes heb gehad ook maar nog steeds niet raak! Zaad was prefect! Hebben ze bij jouw al eens onderzoeken verricht? Ik ben zelf in afwachting op me ei! We hebben nog niet geklutst. Mijn vriend is afgelopen vrijdag geopereerd. Geen grote ingreep maar wel even rustig aan doen! Dus om de dag klussen is daarom niet zo handig. We wachten dus netjes af op mijn ei. Rare vind ik wel.. is dat ik de afgelopen dagen. (Ma tm Wo) veel afscheiding verloor! En nu niet meer? maak me dan alweer meteen zorgen! Heb ik het niet gemist!?? Nou was t afgelopen maandag nog wel vroeg in me cyclus zat op dag 13! En dan heb ik wel een hele korte cyclus... en me testen zijn ook nog negatief! Dus wacht t wel af.. jullie ervaring mee?
Hier ook niet altijd extra afscheiding rond de eisprong. Wisselt bij mij heel erg. Maar toch was bij mij het groeien en het springen van het eitje goed en progesteron zelfs perfect. Soms denk ik ook dat ik het niet altijd merk, maar heb ook wel eens (sorry voor details) dat het eiwitachtig is en het er zo uitloopt. Dat laatste had ik vooral toen ik actief bezig was met acupuntcuur en vruchtbaarheid massage. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het de afgelopen 2 maanden niet gedaan heb. Ik wil er wel weer mee starten voor de behandelingen als we die krijgen. Even een weetje tussendoor: Weten jullie dat tampons heel slecht zijn voor je? Het is vaak een grote boosdoener als je te weinig afscheiding hebt. Stress, roken, cafeine kunnen ervoor zorgen dat je aanmaak van afscheiding met 50% afneemt. Maar ook medicatie en hormonale disbalans kan dit veroorzaken.
Hier ook in afwachting van mn ei.. van.krgen rond kwart voor 8 getest en t 2de streepje was niet noemenswaardig.. maar as we speak voel ik gewoon t slijm lekken(sorry).. Normaal als dat gebeurt heb ik mn piek al wel te pakken, nu dus niet.. wat denken jullie zo weer testen? Of gewoon wachten.
Kan het zijn dat je je piek gemist hebt? Was het je eerste urine? Ze zeggen dat je daar beter niet mee kan testen. Ik test altijd tussen de middag anders kan ik mijn piek niet vinden.
Nee was mn 2de urine en heb nog helemaal geen oploop gezien ook.. ik ga zo nog even testen.. hopelijk weet ik dan meer
Dank voor de tip. Ik kon mij al niet voorstellen dat tampons goed voor je zijn (net als Bv deo), maar gebruik het beide wel. Vanaf nu maandverband gebruiken. Of alleen op de twee heftigste dagen tampons.... acupuntcuur en/of vruchtbaarheid massage wil ik ook gaan proberen. Moet dat op een bepaalde periode in je cyclus? Ik wacht eerst ons tweede gesprek in ziekenhuis af. Dan krijg ik een echo.
Acupunctuur mag volgens mij heel je cyclus. Alleen de massages tot je eisprong en na je menstruatie weer.
Thanx. Is dat ook weer duidelijk. Ik wacht eerst de volgende afspraak af. Tot nu toe lijkt het te liggen aan het zaad (ik ben nog niet onderzocht) dus voelt een beetje voorbarig om van alles in gang te zetten. En ben bang dat het beetje veel wordt... Hou het voorlopig bij mijn ontspanningsoefeningen. Hoe gaat het met jou? Komen jullie de wachttijd tot begin maart een beetje door?
Tampons gebruik ik ook nog maatvoering sporadisch, had idd ook ergens gelezen dat dat niet zo goed is voor je. @Kimmetjuh90 En heb je een nog duidelijkere test gehad? @truusjee Vanaf wanneer begin jij met testen? En heb je wel gewoon door getest en je ei toch nog gevonden? @Elena83 Bedankt trouwens voor t weetje... En houden jullie het nog vol? Nog ruim een week tot de afspraak toch? @Marley020 Ik deed oor-acupunctuur, dat deed zij het lieft in de periode dat ik ongesteld was en anders iig voor m’n ei. Heb ook een tijdje laser-punctuur gedaan. Blijkbaar lagen mijn darmen ook een beetje in de weg. Sorry dames voor mijn afwezigheid. Druk met inpakken en dan ook nog de crematie tussendoor, pfffff Toch blijft t onwerkelijk dat ze er niet meer is. Besef zal vooral komen tijdens verjaardagen denk ik, zij was er namelijk altijd wel bij.
Ik dacht dat ik al een update hier gegeven had, blijkbaar niet ik heb vanmorgen een positieve ovutest gehad
@Marley020 Ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Het fijne is is dat ik geen ovulatie testen meer hoef te doen. Ik merk aan mijn buik dus wanne er mijn eisprong is. Namelijk precies 14 dagen geleden. Ik heb enorme krampen, en dan ook nog een hele drukke avond dienst.. Dus pff ben kapot nu. We zorgen op het moment dat we behoorlijk druk zijn. Dan gaat de tijd sneller. @Brondy inderdaad nog ruim een week. Het wordt wel erg spannend nu. Ik vind het eigenlijk heel erg engen mijn man ook. Maar de 10de gaan we ook nog een weekje op vakantie dus we proberen vooral daar naar uit te kijken. En onszelf erg bezig houden. We praten er wel over hoor, zo in onzekerheid zitten is gewoon lastig. Maar hopenlijk snel meer duidelijkheid.
Oh vergeten te vermelden.. heb morgen om 11"20 een echo om te ki j en of t eitje nog niet is gesprongen en dan om half 1 inseminatie tenzij t geen zin meer heeft. Ik laat morgen wat weten zodra ik wat weet!
Sorry, ben t even kwijt Maar jij spuit verder niks? Ik heb pregnyl gespoten en 36 uur later iui gehad. Zodat ze precies optijd zouden zijn voor m’n ei. Geen idee of het gelukt is hoor, maar heb er wel een goed gevoel bij/over