Ik verwacht wel dat ze op BMI werken, want ze voerde het allemaal in. Ze heeft het echter niet zo benoemd. Dankjewel! Vanmiddag ga ik snel uit mijn werk bloed laten prikken. Hopelijk haal ik dat nog voor 17.00 (ben 16.00 klaar)!
Hey nou mijn leidinggevende weet er nu ook van dat ik de mmm in ga. Hij had daar alle respect voor. Dus dat is wel heel erg fijn. Hoef ik mij daar geen zorgen over te maken. Even heel wat anders. Maar vind het ff leuk om hier te vertellen. Wij hebben een vijver in de tuin en ik ontdekte net dat we daar een kikker in hebben rond zwemmen en we hebben kikkerdril zie foto! Haha zo leuk! @Brondy Hey oke dus door die pregnyl zegt een zwangerschaps test twee strepen. Oke das lastig als je je dan wil testen of je zwanger bent. Hoe lang duurt dat dan dat het uit je lichaam is zodat je een echte betrouwbare test kan doen? Wel spannend zeg! Hoe voel jij je verder? Nee die cyste kon verder geen kwaad zijden ze. Mijn vriend heeft daar ook geen last van. @cisuM Ow dus aan de ene kant balen dat je ongi bent geworden. Aan de andere kant dus handig vanwege het bloedprikken haha. Succes vanmiddag. @miniVosje Dank je meis! Ja de maand april zal een spannende maand worden voor mij. Bij jou nu hopen dat je eigenlijk niet ongi word. En zo ja dan snel je HSG behandeling plannen. @Elena83 Ow lekker vakantie dat doet een mens altijd goed. Groot gelijk dat jullie je vast laten inschrijven. Misschien is het niet nodig maar je weet nooit waar het goed voor is. Dus heel verstandig. Spannend ook het gesprek wat jullie gaan krijgen. Hopelijk kunnen jullie samen toch nog een icsi behandeling krijgen. Ik zal heeeeel hard voor jullie duimen! Met mij is verder alles goed. Vind het wel heeeeel erg spannend want nog even en dan begint mijn icsi traject. Ik ben vooral bang voor alles wat bv mis kan gaan. En dan de teleurstelling daarvan ben ik heel erg bang voor. Maar goed moet positief blijven en hopen dat alles maar goed verloopt. @Noor23 Hoi welkom en veel sterkte met alles! Ik kan je alleen helaas geen antwoord geven op je vraag. Heb echt geen idee.
@Nancydierengek Volgens mij is dat bij iedereen anders, maar met een weekje zou het er wel uit moeten zijn. Daarom wilde ik dat nu dus wel weten. Heb straks liever een witte test dan lichte bloedingen. Al zou ik het beide verschrikkelijk vinden deze ronde. Heb echt het idee dat t gelukt is
Ik ha zo hard voor je duimen, dat je gevoel gelijk heeft! Mijn gevoel blijft nog in het midden.. al nijg ik wel meer naar: nee het is niet gelukt.. weet niet wat het is, alsof ik me er niet toe kan zetten dat het heel goed wel gelukt kan zijn straks.. Stom gevoel
Truusjee / 28 jaar / 1e kindje / ronde 11 / nod 12-03-2018 Nancydierengek / 33 jaar / 1e kindje / ronde 13 / nod 28-03-2018 cisuM / 25 jaar / 1e kindje / ronde 24 / nod 27-03-2018 Minivosje / 26 jaar/ 1e kindje / nod 22-04-2018 Brondy / 33 jaar / 3e kindje / ronde 22 (IUI2) / nod 5-04-2018 Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 (KID) - NOD 7 april Marley020 / 34 jaar / 1e kindje / ronde 15 / nod 04-04-2018 Elena83 /34 jaar/ 1e kindje / ronde / nod 23-4 Minivosje / 26 jaar/ 1e kindje / nod 22-04-2018 Afspraken 6 apr. Minivosje- HSG 9 apr Nancydierengek - icsi informatieavond in ziekenhuis. 16 apr Nancydierengek - prikles en inwendige echo/ start met prikken. 17 april Elena83 - gesprek fertiliteitsarts icsi
@Brondy Aha oke. Weer wat geleerd. Ik hoop zo dat je gevoel gelijk heeft en dat het raak is voor je. Snap dat deze dagen echt killing voor je zijn. Knuf en sterkte met het wachten! @Kimmetjuh90 Weet je wat ik denk bij jou. Is zelf bescherming. Stel dat het mislukt is dan komt de teleurstelling ook maar misschien iets minder hard aan. Dan als je ervan uit gaat dat het wel gelukt is. Pffff lastig allemaal. Jij ook een knuf van mij!
Ik heb nu al zo’n zeurent gevoel van onder. Dat zegt mij dat mijn ongi eraan komt. Maar goed we hebben het geprobeerd al was de kans klein. Nu weet ik zeker dat we de mmm echt in zullen gaan. Dit komt toch best hard aan. Maar goed we gaan ervoor en hopen dat icsi ons gaat helpen.
Ja dat denk ik idd wel, al probeer ik al de hele dag de steekjes in mn linkerlies te negeren, maar lukt toch minder goed dan ik gehoopt had maar.nogsteeds veranderd mn gevoel niet.. denk dat dat pas gebeurt als ik getest heb
@Nancydierengek dikke knuffel. De kans was klein, maar toch. Super leuk kikkerdril! @Kimmetjuh90 nog iets meer dan een week. Nog even vol houden. Blijf voor je duimen.
Truusjee / 28 jaar / 1e kindje / ronde 11 / nod 12-03-2018 Nancydierengek / 33 jaar / 1e kindje / ronde 13 / nod 28-03-2018 cisuM / 25 jaar / 1e kindje / ronde 24 / nod 27-03-2018 Brondy / 33 jaar / 3e kindje / ronde 22 (IUI2) / nod 03-04-2018 Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 (KID) - NOD 7 april Marley020 / 34 jaar / 1e kindje / ronde 15 / nod 04-04-2018 Elena83 /34 jaar/ 1e kindje / ronde / nod 23-4 Minivosje / 26 jaar/ 1e kindje / nod 22-04-2018 Afspraken 6 apr. Minivosje- HSG 9 apr Nancydierengek - icsi informatieavond in ziekenhuis. 16 apr Nancydierengek - prikles en inwendige echo/ start met prikken. 17 april Elena83 - gesprek fertiliteitsarts icsi
Zal het komen omdat ik er nu zo mee bezig ben? Ik ben vandaag op mijn nod dag niet ongi nog geworden. Maar mijn gevoel zegt dat het komt. Dat gevoel heb ik de hele dag al. Verder heb ik de hele avond ook al ontzettende hoofdpijn. Nou zal morgen wel ongesteld worden. Of vanavond laat nog. @Brondy Dank je! @Kimmetjuh90 Ja idd pas bij een positieve test ja dan weet je zeker dat het raak is. @miniVosje Dank je! Al ben ik nog niet ongi die gaat zeker komen. Ja zo leuk die kikkerdril!
Kan..... maar miss is er een wonder gebeurt??? Als je nog niet ongie bent, even een testje er tegenaan gooien. Dan weet je het zeker
Echt erg gewoon dit, zit je te wachten tot je ongesteld word. En dat voor het eerst na al die tijd. En dan word ik het niet. Ben nu nog steeds niet ongesteld. Baal hier best van moet het vandaag echt worden anders moet mijn planning als nog veranderd worden. Hierdoor zou ik ook haast een beetje hoop hebben van zal het heeeeeeeel misschien gelukt zijn? Maar mijn gedachte zegt nee die kans is zo klein maak je niet gek. @Brondy Ja zou haast een test er tegen aan gooien. Ben nu toch voor de eerste keer over tijd.
Zou het echt even doen hoor! Want nu zit je te stressen. Daar kan je menstruatie ook later van komen. Dus als je een test gedaan hebt weet je iig hoe en wat
Nou ik heb net toch maar even een test in huis gehaald aangezien ik nog niet ongesteld ben geworden. Heb net de test gedaan maar die was helemaal wit. Dus helaas. Maar goed nu weet ik wel waarin aan toe ben. Voel mij nu best wel verdrietig. Nu maar hopen dat mijn ongi snel doorkomt. Anders moet de planning ook nog is verschuiven. Baal baal..