Wij ook goed nieuws; vanmiddag de terugplaatsing. Zo blij Gisteren ben ik naar de acupunctuur geweest, ga voor én na de tp weer. Een drukke dag dus. Wish me good luck ☘️
Thanks Ik voel me best goed, wel lichtelijk misselijk sinds gister. En nog steeds hoofdpijn, vanwege dit dacht ik dat t weer niet gelukt was. Maar streepje kwam al super snel, al twijfelde ik heel erg omdat hij eerst heel licht was
Tja juist nu is mn cyclus langer aan t worden.. zit nu op dag 28, ter3ijl ik telkens een cyclus van 26 dagen had... baal hier wel van Want weet nu totaal niet wanneer ik nou bloed kan verwachten.. gister avond zelfs nog seks gehad in de hoop dat dat wat zou doen.. maar niks
@Brondy Yes! Wat super leuk voor je gefeliciteerd! En nu blijven plakken! @Marley020 Kijk jij ook al goed nieuws super! Heel bijzonder zo’n terugplaatsing vond ik ook al gebeurt het heel snel en sta je zo weer buiten. Succes vandaag! @Kimmetjuh90 Ow vervelend meid. Komt waarschijnlijk omdat je er nu zo mee bezig bent dan zeggen ze vaak dat je het dan tegen houd. Hopelijk komt het vandaag dan. Stom hè eerst wil je echt niet ongesteld worden en nu zit je erom te popelen. Ik had dat toen ook. Bij mij kwam mijn ongesteldheid toen ook later dan ik hoopte.
@Kimmetjuh90 wellicht dat je cyclus toch wat van slag is door de antibiotica en ontstekingen duim voor je dat het snel doorkomt.
Nou heb te vroeg gemopperd, net bij afvegen de eerste donker rode vegen, wel alvast doorgebelt aan t zkh, als t echt goed door zet vandaag mag ik vanavond al mn eerste pil slikken, anders morgen, de 28ste krijg ik te horen wanneer ik moet stoppen met de pil, en wanneer ik moet gaan spuiten, en wanneer de eerste echo gedaan gaat worden.. en prik instructies! OMG ik vind t zoooooo eng! Het gaat echt beginnen straks!
Ik voelde niets van de terugplaatsing. Heb alleen een hekel aan de eendenbek, vind ik zo vervelend. Ook apart dat we geen parfum op mochten en aparte kleding aan moesten. Lichamelijk was tp prima, maar emotioneel deed gisteren wel wat met mij. Ik lag natuurlijk ook 2x op de stoel bij de acupunctuur en mijn gedachten gingen de vrije loop. Ineens besefte ik mij nog meer hoe bijzonder het dit proces is en ik was zo intens blij en opgelucht met het resultaat tot nu toe. En het besef dat het hele traject best ingrijpend is en dat ik die gevoelens misschien niet echt heb toegelaten (of ze waren er niet). Dat we gisteren al een terugplaatsing hadden en dat we misschien over een kleine 2 weken een positieve test in onze handen hebben. Ppff dat kwam ineens binnen. Niets nieuws allemaal, maar kreeg meer lading. Embryo is perfect gedeeld en van goede kwaliteit. Dat geeft hoop! Nu weer rustig wachten. Gisteren waren er nog 3 eitjes. Over een aantal dagen kunnen we online inloggen en zien of er embryo's zijn ingevroren en zo ja hoeveel. Duim voor ons! ☘️ Fijn weekend allemaal
@Brondy yes gefeliciteerd!! Die twee extra pogingen zijn dus niet meer nodig!!! @Kimmetjuh90 fijn dat de ongesteldheid is doorgebroken. Nu gaat het ook echt voor jou beginnen. @Marley020 fijn dat je even dat moment hebt genomen om er bij stil te staan. Het is inderdaad ook een heel speciaal proces. Snap dat het dan best even emotioneel kan zijn. Nu duimen voor een mooie test over 2 weken. Hier vandaag weer de eerste clomid pil. As vrijdag weer eerste follikelmeting.
Morgen mijn eerste afspraak bij een Verloskundige in plaats van in het ziekenhuis. Ik kijk uit naar de echo morgen. Ben zo benieuwd hoe die er nu uit ziet! Maar heel stom ook bang dat het hartje niet meer klopt. Maar zo moet ik niet denken natuurlijk. Ben zo bang om het kwijt te raken. Vriend lief zegt ook nee joh alles is goed en we gaan morgen gewoon een mooie echo krijgen. @Marley020 Ow meid is nu zo spannend allemaal! Er komt veel op je af ook is niet niks allemaal. Praat er goed over dat hielp mij ook. Maar meid er zit nu gewoon een bevrucht eitje in je lichaam. Hoop zo dat het innestelt en blijft plakken! En meid het kan zomaar de eerste keer raak zijn ik ben het bewijs ervan. Hoop het zo voor je! Nu die lange twee weken wachten duim voor je! @Kimmetjuh90 Fijn dat je nu gestart bent met de pil slikken. Het is zeker allemaal eng en spannend. Maar meid geloof mij als het lukt dan ben je zooooo vreselijk blij dat je dit heb kunnen doen om je droom waar te kunnen maken. Lucht je hart hier praat erover. Succes!