@blij83 bah wat naar. Ik ga heel hard duimen voor jullie. Mag je nu gelijk door naar de volgende ronde of moet je een ronde rust nemen?
@Elena83 Afwachten dus op de uitslagen. En wanneer jullie terecht kunnen bij de uroloog. Pfff wat wachten steeds is echt vreselijk. @Brondy Yoga lekker ontspannen en verstand op nul zetten. Je hebt helemaal gelijk. Ik ga geregeld naar mijn paard en daar kan ik altijd goed mijn verstand op nul zetten. Helaas werkt het weer alleen niet zo mee. Haha verslavend gewoon hè dit forum haha. Ik zit er ook bijna elke dag wel ff op. @blij83 Hey hè verdorie balen weer zeg. Weer een maand wachten pfff vreselijk. Ik snap hoe jij je voelt. Nu even goed balen en erna weer met goede moet op naar de volgende ronde. Zie dat je nog 7 cryo’s hebt. Hoe gaat dat eigenlijk, krijg je bericht wanneer je langs kan komen voor een tp?
WoW wat is het druk geweest in de tussen tijd!!! Wat vervelend @blij83 hopelijk volgende ronde beter nieuws! @Nancydierengek wat herkenbaar! Zo ging het bij ons in het ziekenhuis ook! Die twee weke gaan hard hoor!! Het is zo de 20e! Mijn slijm is trouwens verminderd! Zo Afentoe heb ik wat maar niet anders dan anders! Van de week was t echt veel! Mijn vriend heeft vanmorgen zijn zaad ingeleverd! Wat een gek idee om met zo’n potje ocer straat te lopen! Haha en ik heb bloedgeprikt. Afwachten... volgende week de uitslag (zo ontzettend bang!!) Bleh! Maarja zal toch moeten... @Brondy al veranderingen? Ik heb al paar dagen wat gevoelige linker borst! Maarja dat is eigenlijk altijd wel... Hihi
Morgen zal ik wat uitgebreider reageren @truusjee Dat heb ik ook gehad. Nu eigenlijk helemaal niks behalve opgeblazen buik. Ga er nu maar wel een x vanuit dat get gewoon gelukt is en hoop t ook heel erg. Manlief kwam vrijdag met nieuws dat een collega van hem zwanger is. En jawel..... in de eerste ronde raak!!! Ik was echt even heel erg emo en blij dat ik naar de yoga kon.
Ohoh erg he @Brondy Komt echt binnen als een bom! Ik heb nu nergens last van!! En daar ben ik zo blij mee!!! Kan ik ook niet gaan piekeren. Wel wat afscheiding maar niet heel bijzonder! Nou las ik dat daar ook geen pijl op te trekken is, gelukkig!! En me borsten vallen ook wel mee.. En ik blijf ook zeggen ik ben niet zwanger, als ik hoop krijg dan komt t zo hard aan.... spannend!!!
@truusjee Wanneer krijgen jullie de uitslagen? Hahaha ja gek idee he, al liep mijn man er zelf mee onder z’n jas @Nancydierengek Fijn is dat he? Als je zoiets hebt. Ik ga woensdag lekker weer, kan noet meer zonder, merk wel dat ik dam echt even tot rust kom. Oja na de les van afgelopen vrijdag konden we een kaartje trekken, doet ze soms. Wat was dat kaartje doeltreffend zeg. Heb er een foto van gemaakt. Moet zeggen dat t me nog meer rust bracht en ik alles beter een plekje kan geven. Het gaat allemaal ooit wel lukken. Maar nu even laten rusten. Over 3 weken lekker op wintersport en daarna er weer tegenaan. Andere meiden... Hoe gaat het met jullie?? @Elena83 Dat wachten lijkt me echt killing..... Verder gaat het hier prima Ik was even down toen m’n man met het ‘leuke’ nieuws kwam.... maarja bij ons komt het ook wel weer goed. Zo niet nu, dan wachten we gewoon weer. Denk wel dat ik dan tegen anderen zeg dat we het niet meer bewust proberen, als het komt, komt het en anders niet. Ik moet het echt proberen los te laten....... zucht
Oh ik heb alweer een opgeblazen gevoel en pijntjes onderin, ben er bang voor, maar blijf toch hopen ‘fingers crossed’
Ohh wat een confronterend kaartje! Ik heb ook pijntjes sinds eind van de ochtend. Dus ben bang dat t door zet!
@Brondy Bah dat soort nieuws is nooit leuk.. Ik ben er eigenlijk niet mee bezig wanneer ik vruchtbaar zou zijn.. Het heeft geen zin meer en dat blijf ik raar vinden. Ik ben er wel mee bezig wat ons te wachten staat. Maar ook dat is moeilijk, want wat staat ons te wachten? Ik baal ontzettend want 3 weken geleden heeft mijn man bloed moeten laten prikken voor testosteron en chromosoomonderzoek. Maar bij het bloedprikken konden ze niets met het formulier voor het chromosoomonderzoek. Afgelopen vrijdag urologie maar gebeld aangezien hun de uitslagen nodig hebben. Blijkt het wel het goede formulier te zijn! Maar nu duurt het dus nog langer voordat we daar de uitslag van hebben.. Grrr En de uroloog heeft die uitslagen nodig voordat we op behandeling over kunnen gaan. Uitslag duurt ws 6 tot 8 weken..(Maar kan ook 3 mnd duren). Dus ik baal echt verschrikkelijk.
@Elena83 jeetje wat vervelend!! Niet zo netjes ook! Zo vervelend ook dat je van verschillende mensen afhankelijk ben. De een moet weer wachten op de ander. Word weer afwachten dus... Spannend he alles! Ik vind ook zo verschrikkelijk dit
WoW zo lang??? Jeetje zeg Lijkt me best raar idd dat je weet dat dat geen nut heeft. Hopelijk kunnen ze wat meer vaart achter het onderzoek zetten zodat de afspraak gewoon door kan gaan.
Ja confronterend maar tegelijk gaf t ook een soort van rust. Bah, hoop t niet voor je Wanneer is jouw nod ook alweer?
Helaas zetten ze er niet meer vaart of spoed achter omdat ze van mening zijn dat het geen spoed is. Dus helaas zullen we af moeten wachten, ik hoop dat ze de afspraak van 6 mrt door laten gaan en dat we dan later de uitslag krijgen van het onderzoek. Als het nodig was om te verzetten zouden ze ons nog bellen. De arts had al gezegd dat we behoorlijk wat geduld zullen moeten hebben in het traject.. Afgelopen zaterdag opgepast en dan merk ik wel gelijk dat het heel vertrouwd is en fijn om zo'n kleine in de buurt te hebben. Ik moet er niet aan denken dat het niet weggelegd is voor ons. Brrr niet aan denken. Hoop en vertrouwen dat het goed komt dat is op het moment het belangrijkst. Mijn man is helaas niet zo positief, hij is heel erg bang. Wat ik ook echt begrijp.
@Elena83 Jeetje Meis jullie gaan door zware tijd heen! Al heb je maar antwoorden, dan kan je dal soort dingen al beetje een plekje geven en weten wat er gaat gebeuren. En dat je inderdaad zo kleintje nooit van jezelf mag hebben.. pffff bij mij gaan die gedachtens nu ook continue door me hoofd! zo herkenbaar! @Brondy zaterdag! Maar vaak begint t wel al wat eerder met wat bruin verlies en zoals vandaag momenten dat ik het ijskoud heb! echte menstruatie klachten. Heb nu trouwens geen krampen meer maar ben bang dat niet langt op zich laat wachten... liever vandaag dan morgen dan ben ik uit die onzekerheid
@truusjee Kijk dus zaadopvangen is gelukt. Wat een gedoe is dat toch hè. Zaad mikken in zo’n klein potje ook. Ik en mijn vriend brachten het naar het ziekenhuis toe ik dat potje tegen mijn buik aan in een kerstmuts zodat het warm bleef hahahahahaha. Waar we het toen moesten inleveren zij ik tegen ja wij zitten nog in de kerststemming haha. Die arts van labaretorium moest er om lachen en zij ik maak wel meer gekke dingen mee hier. Ik en mijn vriend moeten op 16 feb nogmaals zijn zaad inleveren pfff weer dat gedoe met opvangen en weg brengen. Maar jou gesprek schiet nu trouwens al op! Spannend hoor en hopelijk is alles goed bij jullie. @Brondy Wat een leuk kaartje zeg. En wat een mooie tekst er ook op. Maar je gaat dus over 3weken lekker op wintersport kijk das ook ff lekker goede afleiding. Leuk hoor! @Elena83 Jeetje wat duurd dat verschrikkelijk lang zeg die uitslag. Wat een nare en onzekere tijd gaan jullie toch door bah!
Phoe wat gaan de dagen toch langzaam. Ik heb in de tussentijd twee nare dingen mee gemaakt. Een bekende van mij die kreeg ff terug te horen dat ze kanker had en twee weken later was ze plots al overleden. De crematie heb ik pas achter de rug. Ook mijn eerste eigen paard die ik op rust had gezet in een paardenpension is helaas pas ingeslapen omdat die erg ziek was. Wat een narigheid allemaal. Gelukkig vind ik veel troost bij mijn vriend en mijn andere beestenboel. Verder ben ik vandaag weer gestart met ovuliatie testen. Ik blijf ze gebruiken. Verder hoop ik dat de dagen nu ik in de nachtdienst met mijn werk weer zit een stukje sneller weer gaan. Want Phoe voor mijn gevoel is de 20ste nog zooooo ver weg. Ik ben echt toe aan het gesprek. Wil ook weten waar ik aan toe ben en wat ze voor ons kunnen doen.
Jeetje wat heftig zeg! Dikke knuffel voor jou @Nancydierengek Dat gaat ook niet in je koude kleren zitten zeg.. Als je ergens op wacht gaat de tijd altijd langzaam. Ik probeer mezelf ook extra bezig te houden. Extra werken, oppassen, afspreken met vriendinnen en leuke dingen doen met mijn man. Ik moet zeggen ik was ook echt toe aan meer duidelijkheid, want als het niet lukt en er is geen reden of je weet niet wat er is.. is zo frustrerend. Nu weten we in ieder geval de reden. @Brondy lekker he wintersport! Wij zijn in januari geweest en we gaan 10 mrt weer. Even ontspannen en alles los laten. Gisteren wilde mijn man bloed laten prikken voor het onderzoek.. stond hij op het zkh had hij gewoon een verkeerde brief meegenomen thuis.. gelukkig vanmorgen terug geweest en bloed afgenomen, 4 buisjes! Ze twijfelde of 3 buisjes genoeg was. Dus mijn man zei heel stoer dan doe er maar 4. Ik moest echt een beetje toen hij het vertelde. Ik wil aan de uroloog 6 mrt vragen of mijn man nog een keer zaad in moet leveren. (Of aan de fertiliteitsarts, want daar zal het onderzocht moeten worden) Met het eerste gesprek 5 dec bij de fertiliteitsarts was hij wat ziek, we denken geen koorts. Had hem op tijd paracetamol gegeven. 3 weken geleden nog een keer zaadoderzoek laten doen. Maar omdat het pas na 3 mnd helemaal ververst is zit ik eraan te denken om te vragen of het na de vakantie in met nog een keer "mag". Dan is het 3 mnd geleden.. in de hoop dat ze iets meer vinden. Ik twijfel of ik ovulatie testen ga gebruiken.. Ik vind het wel fijn om te weten, want dan weet ik wanneer ik ongesteld moet worden. Maar omdat het vrijen geen zin heeft wil ik er ook geen druk op leggen.
@Nancydierengek Haha kerstmuts!! Geweldig! Het potje richten Ging gelukkig zonder vlekken Wat heftig! Sterkte en gecondoleerd! Hopelijk vind je een beetje troost en rust. Ik gebruik de ovulatie testen ook nog steeds hoor! Maar twijfel wel of ik dat ook ga doen als het weinig zin heeft. Zoals bij @Elena83 mkssxhien is het ook wel beter om het even los te laten allemaal! Niks gebeuren! De kans is groot als je straks behandelingen heb je alsnog aan de ovulatie testen moet. Ik heb t wel met je te doen Elena , het gaat nog allemaal erg stroef bij jullie! Zoveel tegenslagen zou fijn als alles dadelijk duidelijker is! Geeft al zoveel rust. Hou je sterk he!! Komt goed!
Sorry meiden, ben wat afwezig. Ben goed ziek, hoop zo dat dit niks doet met een eventuele zwangerschap @truusjee Zo begint het bij mij ook altijd. Maar ik hoop zo dat het nu eindelijk eens weg blijft en goed gaat. @Elena83 Heerlijk gewoon 2x op wintersport! Ik kijk er wel naar uit, heb 3 ochtenden skiles, smiddags ga ik lekker snowboarden. Wat goed en slim van je man, beter teveel dan te weinig, anders moet hij straks nog een x. Ik zou dat dan zeker ook vragen. Miss was het wel extreem slecht door ziekte. Maar zou de ovulatie testen lekker links laten liggen voor nu. @Nancydierengek Zo wat een heftige week voor jou! Gecondoleerd nog en een dikke knuffel! Haha een kerstmuts, hilarisch. Als het nu niet gelukt is, ga ik ook maar weer aan de ovulatie testen. Mijn cyclussen zijn zeer regelmatig, maar ik hoop dat we de IUI in eigen cyclus mogen doen, zonder hormonen. Anders moet ik de Ha bellen in de hoop dat ik doorverwezen kan worden naar een ander ziekenhuis. Maar heb net zitten rekenen, dan wordt februari waarschijnlijk niks, gezien wij rond dag 12 vertrekken. Als ik maandag ongesteld word en niet eerder. Naja maandag belt de arts mij, dus dan hoor ik ook de uitslagen van de samenlevingstest en van het bloedprikken na ovulatie. Ben benieuwd
@Brondy beterschap!!! Wat vervelend! In mijn omgeving ook zoveel zieke. ze vallen met bosjes neer! Goed uitzieken hoor! Ik heb helaas vervelend nieuws.. vanmiddag menstruatie begonnen. Ergens wis ik t al! Al dagen kou in me lichaam... eerste tekenen van... Pff ik voel me zo leeg... weet niet wat ik moet denken of voelen en zit zo tegen vrijdag op! Bleh! Ik wil gewoon rust....