kont pijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by wendy22, May 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy22

wendy22 Lid

Jan 5, 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    hey meiden
    heb ff een vraagje
    heb de laatste paar dagen toch spierpijn in me kont joh haha klinkt misschien stom maar tis echt
    kan dit omdat ik verkeerd sta ofzo? et doet echt pijn
    groetjes wen

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik heb dat als ik veel gedaan heb, kan dan niet op of neer.
    Is niet echt spierpijn maar heel pijnlijk. Met rust gaat t wel weg maar komt ook net zo hard weer terug als je druk bent

3. klinkt als bekkenklachten!

4. hironobesh

hironobesh Bekend lid

Jul 14, 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Probeer je billen es te masseren, ik heb gehoord dat dat wel eens wil helpen.

5. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    whahah ik heb te veel vet op mijn billen ;)
    nee ff serieus klinkt als bi, ik heb het ook ik heb voornamelijk pijn in mijn stuitje.. helaas is dit niet te masseren.. Gewoon rsutig aan doen, en op zachte dingen gaan zitten..
    En niet te snel opstaan ;)
    succes ermee

6. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Wat lees ik nu? Ik heb namelijk steeds last van mijn stuitje, soms van mijn onderrug en kan niet meer uren op een harde stoel zitten.. is dat BI?

Ik moet maar es ff googlen.. :(

Gegoogled:
    Pijn middenvoor in het bekken (op of rond het schaambeen). Deze pijn kan uitstralen langs de binnenkant van het bovenbeen, naar de lies, of de schede.

Pijn links en/of rechts onder in de rug ter hoogte van de twee kuiltjes. Deze pijn kan uitstralen over de hele bil, naar de lies, de achterzijde van het bovenbeen en soms ook het onderbeen.

Pijn rond de stuit (het laagste punt midden onder in de rug). De pijn neemt vaak toe bij vermoeidheid en bij bepaalde bewegingen zoals bukken, draaien in de rug, omdraaien in bed, fietsen op een hobbelige weg, hardlopen of andere schokkerige bewegingen.

1e alinea: nee
    2e alinea: onderrug, straalt uit naar de gehele rechterzijde van mijn been en ook onderbeen (ik dacht dat ik een spier verdraaid had..)
    3e alinea: Pijn bij mijn stuitje.. vooral als ik lang heb gezeten (ik dacht, ik zit verkeerd..)

Heb ik nu BI? Is het wel verstandig om vanavond te gaan sporten? Help.. :(

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik weet niet wat voor sport je doet! maar sporten als je het maar rustig aan doet!
    misschien is het wel lekker om te gaan zwemmen heb je even geen last van bi! en ik zou het er maar even over hebben met de vk!

succes ermee

8. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik mocht niet zwemmen van mijn verloskundige en ik had bi. gewoon rustig aan doen en absoluut geen zware dingen tillen!

9. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Actief badmintonnen..

10. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook al een tijdje last van mijn stuitje. Dit is ook gewoon bot en wordt dus samen met de rest van je botten weker ter voorbereiding op de bevalling. Ik neem nu overal naartoe een kussen mee zodat ik wat zachter zit en dit helpt. Veel verschillende zithoudingen proberen en ook lekker wandelen helpt.

Share This Page