Ik heb het tegen vriendinnen ook pas na 12 weken verteld, om zoiets inderdaad te voorkomen. Zelf ben ik idd pas echt gaan inslaan na de 20-weken echo
Nog voordat ik zwanger was kreeg ik van mijn zusje het eerste cadeautje. Zo'n tutdoekje van Simba van de Leeuwenkoning, zij was net in Eurodisney geweest en zag hem liggen.. ze moest hem voor ons meenemen haha
Ik heb daar zelf niet zo'n last van gehad. Bij mijn eerst MA inderdaad al wat gehad, voordat het mis ging, maar ik vibd het dus wel een mooie herinnerring aan het kindje dat bij ons had moeten zijn, ondanks dat het natuurlijk nooit gepast heeft. Deze zwangerschap nog 0 cadeautjes gehad, misschien omdat het kind nr. 4 is of inderdaad nav de miskramen. Geen idee. Zelf ook nog niets gekocht. Ik ga in de kerstvakantie wel lekker winkelen met de meiden.
Heb van een collega een super lief rompertje gehad van Dirk de draak. Hebben nog geen idee wat het gaat worden, dus zelf ook nog niet super veel gekocht. Hubs is wel helemaal aan het losgaan op een drakenthema, met knuffeltjes en op zoek naar drakenkaartjes. Erg grappig om hem zo betrokken bezig te zien!
Ik wil geen kadootjes totdat ik 12 weken ben. Het lijkt me zo naar als het misgaat en er liggen al allemaal leuke babyspullen. Wel heb ik van mijn moeder een zilveren rammelaar gehad, die had haar oma van haar moeder gekregen toen ze voor het eerst zwanger was, en die is sindsdien doorgegeven van moeder op dochter. Wel heel speciaal dus.......
Idem.. Mijn eerste zw eindigde met 16 weken...ik had al bergen kleertjes gehad, gekocht, wiegje geschilderd enz enz.. Nadat ik was bevallen van mijn kindje kwam er nog een bestelling van Babywalz binnen... Na die zw heeft niemand me nog iets gegeven tijdens de zw. Maar goed ook want het ging nog meerdere malen mis rond de drie maanden... Nu kreeg ik pas na de geboorte van ons kindje cadeautjes. Ook geen kaarten deze zw met gefeliciteerd met je zw. Was ik wel blij om hoor, ik durfde zelfs niet eens de baby uitzet aan te schaffen tot na de 30 weken..