Hoi iedereen, Ik ben vast een ontzettende chicken, maar ik ben zo bang voor mn echo... Ik rkijg een inwendige, vind ik al niet prettig, en ikheb allemaal van die doem scenario's in mn hoofd (draag een dood vruchtje etc.)... En ik wordt ook gewoon bang van het feit dat ik helemaal niet weet waar ik aan toe ben tijdens zo'n echo... Je ligt op een of andere stoel, dan krijg je iets naar binnengeschoven, en verder? Sorry als ik zeur, maar ik vreet mezelf op dit moment gewoon helemaal op....
Hoi,je hoeft je nergens zorgen om te maken hoor....je ligt op een onderzoeks tafel (in het donker,althans wij wel) en dan word er een kort dun staafje ingebracht en daar voel je echt niets van hoor! en kijk je ondertussen op het scherm en daar verschijnt dan jouw beeb....is echt heel erg spannend en leuk!snap dat je onzeker bent was ik ook de eerste keer,maar je zult zien dat het erg meevalt,probeer zoveel mogelijk te ontspannen en geniet van het beeld dat je gaat zien!veel plezier en succes meid...
als dat ding in je zit en je ziet een beeb vergeet je alles om je heen. het is echt zo gaaf. maar snap dat je zenuwachtig bent dat was ik ook. liefs chantal.
Het stelt echt niets voor nee.... En dat het mis zou gaan na een inwendige echo, dat lijkt me echt een fabeltje. Je mag toch ook gewoon gemeenschap hebben, en wat er dan in zit is wel wat groter als dat apparaatje Voor de rest was het bij mij hetzelfde als bij de uitwendige echo: Zodra de kleine in beeld is, krijg je uitleg over vanalles en nog wat, en vergeet je de manier waarop je de kleine ziet! Het doet ook helemaal geen pijn ofzo. Maak je maar niet ongerust, maar geniet er gewoon lekker van!
haai meis ....het stelt idd. niks voor een inwendige echo ....maar ik zie je dat je 10 weken bent , en dan kunnen ze het volgens mij ook al aan de buitenkant zien ..met een gewone echo ...
Ow ok bedankt allemaal! Mn huisarts wilde dat ik per se een inwendige zou laten doen, dus vandaar... Weet iemand of ik dan gelijk de echo mee krijg, ik ben namelijk van plan het me moeder te gaan vertellen m.b.v de echo...
Bedankt, dat suc6 kan ik wel gebruiken, met een beetje pech lig ik gelijk op straat..... Nouja, eerst de echo en dan zien we wel verder...
Dames, ik heb een gezonde baby van bijna 12 weken! Ik heb ook de echo's meegehad, die probeer ik te scannen, maar ze worden zo grot dat je bij wijze van spreken nu al de teentjes kan tellen.... Ik heb het gelijk mn moeder verteld.... En ik moet idd uit huis...Dacht ik eigenlijk al.... Mijn hele wereldje draait even, maar het was zo geweldig om mn beeb te zien en te horen!
wat fijn dat je de beeb hebt gezien was erg mooi ofniet?alleen waarrom moet je het huis uit?je bent pas 17,sorry dat ik me zo uitlaat maar is je ma er niet een beetje blij mee dat ze oma word ?en hoe ga je dit doen?
Ik weet nog niet hoe ik het ga doen, en nee me ma is absoluut niet blij, de enige echte zin die eruit kwam was= wat ben jij dom, ik ga je hier niet bij helpen... En het feit dat ik 17 ben maakt haar helemaal niets uit, zolang ik maar weg ben, dan is het goed.... PS: De foto's staan in mn album...hihi. I love my baby Het was zo'n prachtmoment, vooral toen ik het hartje hoorde, ging echt supersnel... En die voetjes waren zo lief! Je kunt ze bij de tweede echo/foto een beetje zien, moet je wel goed kijken hoor....zo lief!
die foto's zijn echt heel mooi duidelijk!wat een nare reactie van je moeder zeg.....probeer er echt nog eens met haar te praten als het een beetje gezakt is.......want als je alles nog moet regelen woning werk spullen etc.......ga je haar hulp nodig hebben!ik hoop voor je dat ze beetje bijdraait....maar waarrom heb je het haar niet verteld zodra je het wist?jemig meid wat een toestant
Thnx! Ik heb geen idee of mn moeder bijdraait, ze zij in ieder geval dat ze mij niet wilde helpen en dat ik alles zelf maar moet doen, omdat zij het er niet bij kan hebben... Het is ook wel te doen hoor, in je eentje, het moet maar.... Ik heb het me moeder niet verteld omdat ik bang was dat ik een doodvruchtje zou hebben, vond ik een beetje dubbel op, ruzie met mn moeder en het kindje verliezen... Dus ik wilde even wachten tot ik wat meer zekerheid had. Ik heb trouwens geen inwendige echo gehad, de gyn had besloten dat uitwendig ook prima kan... Vond ik niet erg hoor PS: Ik vind bij de echo's een ding zo bijzonder leuk, de verschil in het armpje (bij het buikje, en bij de ander bij het hoofdje), ik ben helemaal weg van die echo's
Éy meisje, Wat ontzettend vervelend dat je het huis uit moet. Weet je al wat je nu gaat doen? Heb je niet een opa en oma ofzo waar je naar toe kan of ander familie lid? Fijn dat je genoten heb van je echo. Sterkte Liefs Simone