Ik heb vandaag een echo gehad, omdat ik nogal vreemd testte. Ik had 16 febr. een licht positief testje en daarna bleven ze tot 27 febr. negatief. Vanaf toen wel om de 3 dagen veel duidelijker positief en + gebleven. Nu had ik vanmiddag een inwendige echo, waarbij de gyneacoloog dacht dat ik ong. 7 weken zou moeten zijn, gezien de 1e test. Nu zat er wel een vruchtzak, deze kwam overeen met 5 weken en een beetje.... Misschien toch een late eisprong en een vals positief testje? Klopt het dat je bij 5 weken alleen een ronde zwarte vlek ziet? En hoe zou het dan over 2 weken moeten zijn als ik weer moet komen?
Hoi, Ik heb ook een echo gehad met ongeveer 5 weken en je ziet idd een zwart vlekje meer niet, met 7 weken zou je een kloppend hartje moeten zien. Het kan natuurlijk dat je zwangerschap even op pauze heeft gestaan dus dat de groei even heeft stilgestaan diapauze heet dit geloof ik. Dus in principe is alles nog positief uit te leggen Succes de komende weken liefs
hoi meid ik heb bij precies 5,0 weken ook een echo gehad en er was ook alleen maar een vruchtzak te zien, ( ronde zwarte vlek) en vorige week met 6,0 weken al een vruchtje van 4 mm en een dooierzak in de vruchtzak het kan een late innesterling zijn geweest.. dan heb je je ei wel optijd gehad maar is het vruchtje misschien pas na 10 dagen ingenesteld op de goede plek ipv na 5 dagen ofzo het zit wel goed meid liefs daantje
p.s over 2 weken zou je er een vruchtje van 1 cm te zien moeten zijn ( bij 7.0 weken) en een mooi kloppend hartje
dat klinkt positief. Viel me toch wel even rauw op het dak. Ik probeer maar uit te gaan van een mooie echo de 25e!