Ik zit in de vervroegde overgang, geconstateerd in 2016, in 2018 en 2019 nog 2 kids mogen krijgen. Nu begint het toch weer te kriebelen en zijn we terug bij de gyn. Voor de laatste had ik nog menstruatie, na de laatste ben ik aan de pil gegaan daarna geen menstruatie meer gehad, alleen bloedinkje van halve dag na 10 dagen provera. Begonnen met een week 75 gonal-f, maandag opgehoogd naar 100. Ik mag nog tot 150 ophogen. Hoe groot is de kans nu ik al 10 dagen aan het spuiten ben dat er dan met een iets hogere dosering nog wel een eitje komt als we nkg verder ophogen. 9 februari hebben we intake in duitsland, met hulp vab deze artsen zijn nummer 2 en 3 ook ontstaan. Heb alleen weinig hoop vandaar positieve ervaringen gezocht die met hogere dosering toch nog te stimuleren waren. Mijn amh is 0,3 en alle andere waarden waren niet optimaal maar ook niet heel erg afschrikwekkend
Het kan zijn dat je lichaam nog gaat reageren op een hogere dosis. Maar soms is het beter om met een nieuwe ronde te beginnen en dan meteen een hoge dosis te spuiten. Ik zou het even afwachten en hopen dat het nog gaan aanslaan, succes!