Testen na terugplaatsing

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LoveBabySweet, 24 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveBabySweet

LoveBabySweet Nieuw lid

24 jan 2023
    4
    0
    1
    Vrouw
    Hoi Allemaal ik ben nieuw hier. Ik heb op 16 januari een cryo terugplaatsing gehad. Van een 4 daagse embryo. Wanneer zou ik op zn vroegst kunnen testen?

2. Daphnethee1

23 dec 2022
    5
    4
    3
    Vrouw
    Hi, hier ook op 16 januari een terugplaatsing gehad van een 5 dagen oud embryo. Ik ben een vroege tester en heb afgelopen zaterdag op 10 dpo positief getest. Vorige terugplaatsing op 11 dpo een licht positieve zwangerschapstest, deze is helaas misgegaan bij 4+6 dus hopelijk blijft het deze maand goed gaan. Ik duim voor ook een positieve test voor jou!

3. LoveBabySweet

LoveBabySweet Nieuw lid

24 jan 2023
    4
    0
    1
    Vrouw
    Oh wat fijn gefeliciteerd! Hoop dat het dit x goed gaat! Ik durf nog niet te testen ben bang voor teleurstellingen maar aan de andere kant heb ik echt geen geduld meer

Heb je last van kwaaltjes? is dit je eerste zwangerschap?

4. Daphnethee1

23 dec 2022
    5
    4
    3
    Vrouw
    Dat gevoel heb ik ook, maar niet testen geeft op een of andere manier nog meer onrust. Toen wij het natuurlijk probeerde kon ik wel wachten tot een dag na nod maar dit is toch anders. Gelukkig helemaal geen last van kwaaltjes behalve een beetje moe zijn. Dit is onze eerste zwangerschap dus misschien herken ik de kwaaltjes ook niet.

Jij bent nu dan 12 dpo? Is dit ook jullie eerste zwangerschap en de hoeveelste terugplaatsing?

5. LoveBabySweet

LoveBabySweet Nieuw lid

24 jan 2023
    4
    0
    1
    Vrouw
    Dit is onze 2e terugplaatsing. 2e kindje. Wij hebben al een zoon van bijna 2 jaar. Maar bij mijn vorige terugplaatsing heb ik totaal geen last van kwaaltjes gehad en dit x heb ik echt misselijkheid met vlagen en hele gevoelige borsten in de ochtend. Ik gebruik nog steeds utrogestan dus het zou ook bijwerkingen kunnen zijn. Ik ben niet zo goed met die dpo en dagen tellen want weet nooit vanaf welke dag ik moet uitrekenen:D het was een cryo die 1 dag voor terugplaatsing was ontdooid. Wel grappig dat we op dezelfde dag een terugplaatsing hebben gehad :)

6. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.834
    8.487
    113
    Vrouw
    Ik heb de 16de ook een terugplaatsing gehad van een 5 daagse en officieel mag ik de 26ste testen

7. LoveBabySweet

LoveBabySweet Nieuw lid

24 jan 2023
    4
    0
    1
    Vrouw
    oh spannend hoop dat je een positieve test hebt en dat alles goed gaat! Laat je weten als je hebt getest:)?

8. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.834
    8.487
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 dagen geleden al getest en die was negatief dus ik ga er vanuit dat ie morgen ook negatief is

Deel Deze Pagina