dupashton, na een week nog niet ongi

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by maaike80, Mar 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaike80

maaike80 Niet meer actief

Hoi, ik heb een vraagje, ik heb vorige week zaterdag de laatste tablet van de dupashton kuur gehad. Ik ben nog steeds niet ongi, is dit herkenbaar voor iemand?

2. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Hm nee ik had een kuur voor 12 dagen en ben 2 dagen na het stoppen ongi geworden. 1dag super licht 2 dagen super erg en nu is het al gestopt

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij sommige kan het wat langer duren zei de gyn, maar bij mij was het ook na 2 dagen gekomen toen ik de laatste duphaston tablet heb ingenomen. Anders toch maandag ( als je nog niet ongi bent ) naar de gyn bellen. Bij mij zeiden ze dat het bij sommige ook wel eens 2 weken duurde maar dit lijkt mij erg lang.....

4. maaike80

Thanks voor jullie snelle reactie. Idd maandag nog niks ga ik bellen. Vorige week met de echo was het slijmvlies heel dik, maar ik verneem nog niks geen tekenen. We wachten maar weer....

5. maaike80

Zijn er misschien vrouwen die na de dupashton helemaal geen menstruatie hebben gehad?

6. Audrey1980

Apr 10, 2009
    70
    0
    0
    Ja, ik! Ik kreeg vervolgens een kuur primolut en dat werkte wel.

7. maaike80

Audrey, thank voor je reactie. Vandaag dag 9 na de kuur, gebelde met de kliniek. Morgen starten met primolut, had aangegeven dat ik daar vorig jaar wel op reageerde. Nu maar afwachten. Als ik heel negatief denk en nu ook niet reageer op de primolut, weet iemand dan wat de volgende actie is?

liefs

8. Audrey1980

Apr 10, 2009
    70
    0
    0
    Begrijpelijk dat je zo negatief gaat denken. Dat deed ik ook! Probeer toch vertrouwen erin te hebben, ondanks ben je nu vaak teleurgesteld in je lijf (tenminste, dat was ik). Mocht dit niet werken, dan kunnen ze vast nog wel iets aan de dosis veranderen. Succes!

9. maaike80

Audrey, thanks, je hebt gelijk, maar vind het op moment lastig. We wachten al weer 9 weken. Wachten op eisprong, geen eisprong, wachten opverlate ongi, 3 weken spuiten, geen groeiende eitjes, cyclus afgebroken, kuur voor ongi slaat niet aan en idd nu maar hopen dat deze aanslaat. Wat een zeurpiet he, ff klagen.

Liefs

Share This Page