Eerste cryo tp in december...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tash, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Wat vervelend voor jullie Josefien en Tash!! Ik had het zo gehoopt voor jullie. Ik was al erg benieuwd naar de uitslag! Wat een teleurstelling. Maar dat hebben jullie natuurlijk ook al lang mee te maken. Je hebt toch elke keer weer hoop dat het wel gaat lukken! En die hoop moet ook blijven. Ik wens jullie beiden, Giorgi en Nikaatje en mezelf een vruchtbaar jaar toe! Sterkte meiden.

Ik hoop zwanger het jaar uit te gaan, maar kan nog niet heel blij zijn. Ik kon niet wachten dus heb gisteravond een test gedaan en deze was positief. Maar misschien toch te vroeg, want ik heb de 20e pas een tp gehad? Daarbij had ik net wel weer een beetje donkere afscheiding. Niet echt bloed.. Hopelijk komt dat ook niet.
    Ik durf echt nog niet blij te zijn. Ik wil maandag even afwachten, dan weer testen en mocht het weer positief zijn, bel ik met het zh. Alleen kan ik dan een afspraak maken voor een eerste echo. Dat zal ook wel weer een paar weken duren. Vorige keer dacht ik ook volop zwanger te zijn en kregen we de teleurstelling tijdens de echo van 8,5 wk. Embryo was toen niet voldoende gegroeid.
    Maar goed, hopelijk gaat het deze keer wel goed!
    We zouden graag een zusje/broertje willen voor onze dochter. Ook wij hebben dus al een kind Gorgi. En ik ben zelfs nog iets ouder dan jij. Ik dacht ruim 3 jr geleden spontaan zwanger te worden, net als bij mijn dochter, maar helaas. Ondertussen word je ouder, maar de wens blijft wel. Ik wil niet eeuwig doorgaan. We willen 'alleen' maar onze cryo's gebruiken, mocht het nodig zijn. Geen nieuwe ivf meer voor mij.
    Dikke knuf voor iedereen.

2. gorgi

gorgi Lid

19 jul 2008
    40
    0
    6
    Vrouw
    Een goed, gelukkig en vruchtbaar 2012 voor iedereen.

En @lili23????
    Gr., Gorgi

3. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!
    Tash: wat ontzettend jammer dat het bij jou ook niet gelukt is. Wel heel goed dat je er even aan toe hebt gegeven en je weer positief naar de volgende poging kunt kijken.
    Lili: wat spannend! Zou geweldig zijn als je toch zwanger het jaar uit bent gegaan! Wordt heel spannend dus voor je, morgen. Ik duim voor je!!
    Wij laten er trouwens ook altijd maar 1 terug plaatsen, ook gezien mijn leeftijd (27). Nu heel hard hopen op die ene cryo die we nog hebben, want ben echt als de dood voor weer een hele volledige poging, met punctie enzo..:( Heb zo'n nachtmerrie aan de vorige 'verse' poging over gehouden! Ik ga dus extra hard hopen op een cryo-wonder!

4. Nikaatje

Nikaatje Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ojee Lilli23, wat spannend...heb je inmiddels nog een keer positief getest?!

Ik heb zelf gelukkig geen trauma's overgehouden aan de eerste IVF-poigng, het is mij allemaal erg meegevallen...wel veel bijwerkingen van de hormonen, maar was gelukkig niet superemotioneel en ook de punctie vond ik niet heel pijnlijk. Wel vond ik de laatste wachtweek echt killing, kon mezelf af en toe wel opvegen...sliep ook bijna niet meer. Ben "benieuwd" of ik dat na een cryo tp ook heb, ik hoop natuurlijk van niet.

5. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Gelukkig nieuwjaar meiden! Beetje laat, maar hebben gister een ouderwets brakke dag gehad, hihi! Lili, weet je al meer? Ben zo benieuwd! Knuff

6. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Heb vanmorgen weer een positieve testuitslag gehad en vervolgens het zh gebeld. Ze vonden dat ik te vroeg getest had en pas op dag 17 na tp mocht testen. Beetje vreemd, maar wacht nog maar even een paar dagen. Heb wel bruine afscheiding dus ben niet echt gerust. Ik wil zo graag zekerheid!

Een zeer vruchtbaar nieuwjaar voor iedereen!

7. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hier nog nieuws meiden? En Lili, jij hebt inmiddels toch wel echt duidelijkheid? Laatste bericht klonk nog een beetje twijfelachtig? Ondanks de posi testen? Hoor het wel! Dikke knuff

8. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Hey Tash
    Hier nog steeds een positieve test :)
    Morgen bel ik om een afspraak te maken voor een echo. Ik vind het heel spannend en ben nog niet echt gerust. Mede omdat het afgelopen zomer bij mij niet goed is gegaan. Dit zagen we bij de eerste echo. Ik hoop zo dat het deze keer wel goed gaat!
    Hoe is het met jou? Heb je al fm gehad?
    X

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Fijn die posi testen meid! Maar kan me idd voorstellen dat je na de eerste echo wat meer gerust zal zijn.. Ik mag dinsdag weer heen... Ben benieuwd! Liefs

10. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Wat fijn Lili! gefeliciteerd meid!!! Jij geeft ons ook hoop..;)

Ik mag morgen hopelijk voor de tp van onze 2e en laatste cryo komen. Ik word morgenochtend gebeld of hij goed ontdooid is...spannend dus!

11. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Succes Josefien. Zal duimen voor je dat je een tp hebt!
    Ook weer spannend voor jou Tash! Is dit je 1e FM?
    Ik heb een afspraak voor een 7 weken echo gemaakt op 19-01.
    Spannend dus tot die tijd.
    x

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Oh Josefien! Spannend joh! Hoe laat hoor je het? Ik ga ook heel hard duimen! Dan wil ik meteen even een bestelling doen.. Na Lili ben jij de eerstvolgende en ik daarna op roze! Lijkt me een prima deal... (Vergeet ik nu niet iemand??) Laat je het weten morgen? Ik ga idd voor de eerste fm, maar hoop ook de laatste aangezien het dan cd 12 is en ik de vorige keer op cd 12 de pregnyl mocht zetten... Liefs!

13. gorgi

gorgi Lid

19 jul 2008
    40
    0
    6
    Vrouw
    Hoi allemaal,

@josefien: ik ga ook duimen.

@lilie: wat fijn om te horen dat de test positief blijft.

Tast en ik gaan voor de tp.

Ik had vandaag mijn eerste echo. Jammer genoeg was de urinetest negatief. Dus ik moet woensdag terugkomen en urine blijven sparen. Ik ben benieuwd. Wordt een spannende tijd.

Houd jullie op de hoogte.

Gr., Gorgi

14. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi Gorgi! Voor jou ook weer een spannende tijd dus! Wel jammer te horen dat de test negatief was! (Je bedoeld toch een zwtest?) En had je vandaag dan eerste fm? Is het trouwens standaard bij jullie om urine op te sparen? Lijkt me eem heel gedoe zeg! Waar kijken ze precies naar dan? Sorry voor alle vragen hoor! Liefs

15. Nikaatje

Gefeliciteerd Lilli!!

Tash, je vergeet mij :)

Ik ben vanmorgen voor een echo geweest; mijn BMS was al dik genoeg, dus ik hoor vanmiddag wanneer de cryo's ontdooid (en hopelijk teruggeplaatst) gaan worden, waarschijnlijk ergens begin volgende week!

Gorgi, lijkt me inderdaad een gedoe dat urine opsparen!! Ik doe zelf (eenmalig) mee aan de kunstmatige cyclus van de Antarctica-trial en slik nu al zo'n 1,5 week Progynova en er was maar één echo nodig om de TP af te spreken...hormonen zijn nooit fijn, maar het scheelt zo wel een hoop ziekenhuisbezoekjes en gedoe.

16. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Sorry Nikaatje!!!!!!!
    Dus je hoort vanmiddag al of er ontdooid gaat worden? Wat fijn zeg!
    Ik hoop ergens dinsdag of woensdag een cryo op te mogen halen...

Liefs

17. gorgi

gorgi Lid

19 jul 2008
    40
    0
    6
    Vrouw
    Hoi meiden,

Het is idd lastig om die urine op te sparen. Ze keken naar een stofje LH. Die geeft aan of de eisprong aankomt of niet. Ik ben benieuwd morgen.

@Nikaatje en @Josefien: en??? Alles goed gegaan bij het ontdooien? Zo ja, wanneer is bij jullie de tp?

@Tash: het was geen zwangerschapstest, maar een urinetest om te kijken of de eisprong aankwam.

Het is wel spannend,hoor. Ik moet ook zeggen dat ik zoveel lees (kans zwanger cryo is best klein). Je wordt er toch wel onzeker van. Ik heb in het verleden zoveel IUI behandelingen gehad (6x) en elke keer negatief. Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg hoop dat het weer niet zo gaat worden. Kostte best veel energie qua mentaal.

Ik heb morgenochtend (aan het eind) weer een echo. Ik moet mijn urine weer meenemen. Hopelijk is het morgen goed.

Als alles goed gaat, dan zitten we bijna allemaal weer in de wachtweken. En vanaf volgende week vergezelt @Tash ons allemaal.....spannend.

Blijven duimen voor iedereen dat alles goed gaat.

@lili: gaat alles nog goed?

Gr., Gorgi

18. Nikaatje

Hihi geeft niet hoor Tash, was maar een grapje;)

Ik moet vanaf vrijdag beginnen met utrogestan en de terugplaatsing staat voor as dinsdag gepland. Er worden er twee ontdooid, dus ik hoop echt dat er in ieder geval één teruggeplaatst kan worden. Vind het wel spannend!!

Volgens mij lopen we allemaal wel een beetje gelijk op?

Inderdaad Gorgi, het is wel een belasting die spanning en vervolgens teleurstelling elke keer. De afgelopen twee jaar waren af en toe echt een emotionele achtbaan en ik kan me voorstellen dat sommige mensen daardoor besluiten te stoppen met de medische molen.

19. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Hey meiden!

Sorry dat het even duurde! Maar goed nieuws: de ontdooiing was weer goed gegaan gisteren, dus we hebben onze emmy gistermiddag opgehaald. Wat wel jammer was, was dat hij als 8-cellige was ingevroren en bij het ontdooien 2 cellen verloren had. Nu een 6-cellige dus...Licht teleurgesteld, maar we mogen ook blij zijn dat we alledrie de geschikte embryo's van Icsi I een kans hebben mogen geven. Het lange wachten is dus weer begonnen!
    Nikaatje: hopelijk mogen ze allebei worden teruggeplaatst!! nog een weekje wachten dus, spannend!
    Tash:goede deal, allemaal op roze, we hebben het verdiend!!
    Gorgi: weet je al meer?

20. gorgi

gorgi Lid

19 jul 2008
    40
    0
    6
    Vrouw
    Beste meiden,

Even een update: de urinetest was weer negatief. Mijn ei was wel 19 mm, maar mijn eisprong is nog niet begonnen. Heel raar, want ik voel best wat druk in mijn buik, zoals elke maand. Ik kreeg vandaag te horen dat ik vanavond pregnyl moet spuiten en dinsdagochtend krijg ik te horen of het ontdooien goed is gegaan en dan heb ik 'smiddags de tp...net als Nikaatje.

Josefien: voor jou is het wachten begonnen. Ik ga heel hard duimen voor je.

Succes dames.

Gr., gorgi

Deel Deze Pagina