eerste cyclus na curretage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lenatje, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    hoi,
    27 juli een curretage moeten ondergaan. na enkele weken een duidelijke negatieve test en ook men ei gevoeld. We hebben dus netjes geklust :D
    Heb altijd een cyclus gehad van rond de 30 dagen.
    Vandaag op de dag nog steeds niet ongesteld terwijl ik wel een ongesteldheidsgevoel heb. Dit had ik ook bij mijn eerste kindje, toen was ik al 5dagen overtijd en steeds het gedacht dat ik elk moment kon gaan menstrueren. Morgen maar eens een testje wagen?
    Het vriendje gaat er straks om rijden. :)
    wie nog rond deze periode om terug te testen?
    groetjes!!!!

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Spannend... ik duim voor je..
    Heb t zelfde meegemaakt.. curretage eergister, vanwege te veel bloed verlies..ben dus erg benieuwd hoe mn licham het weer oppakt. heb een verschrikkelijk cyclus altijd. schommelend tussen de 5-8 weken. de laatste tijd (met behulp van theunisbloemoliecapsules) meestal zo 6 wk. en kon ik vrij nauwkeurig de eisprong testen met ovutesten. Onddanks het gemis en de leegte, willen we er wel weer voor gaan. Het verlangen en gevoel word steedsmaar meer.

3. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Lenatje!! Hoop dat je alweer zwanger bent, dat zou geweldig zijn natuurlijk!! Ik duim voor je en lees mee :)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Spannend,succes!!

5. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Heb vanmorgen een test gedaan en negatief!
    Maar ik weet echt niet wanneer te testen.
    Ik heb ook net bruinverlies dus vrees dat dat het begin zal zijn.
    Hopelijk kom ik op mijn nacontrole echo van 4september toch voor een verrassing!
    dank u meisjes voor de reactie!
    groetjes

Deel Deze Pagina