Verdorrie ik zou nu 7,5 weken zwanger moeten zijn, maar tot mijn grote schrik ontdekte ik sinds eergister bij het afvegen een donker rood bloed ("oud bloed" zoals ze dat noemen). Tot vandaag is dat bijven aanhouden en ik heb het idee dat het steeds een beetje meer wordt. Ik sta werkelijk doodsangsten uit en voel me écht zo onzeker en verdrietig. Na 2 eerdere miskramen zou deze het vroegst zijn. De vorige waren bij 8 en 8,5 weken en ontdekt bij de eerste echo. Bij de tweede echo verloor ik de dag ervoor ook al wat bruin bloed waardoor ik wist dat het mis was. En nu? Zou het nu echt weer zo zijn. Ik wordt echt gillend gek! Zulk mooi weer en ik heb bijna geen zin in de dag bahh. Volgende week dinsdag 10 april zou ik in principe mijn eerste echo weer hebben, moet dus nog een hele week wachten. Ik hoop zooooooo dat ik het mis heb en dat dit bloed ergens anders van afkomstig is, maar ik ben echt bang van niet.
Lieve Abigail, Ik hoop voor je dat alles goewoon goed is. Ik heb vaak op deze site gelezen dat "oud bloed" niet verkeerd is, pas al het helderrood is en krampen erbij is het mis. Ik hoop voor je dat het bij dit bloed blijft en dat je een mooi vruchtje ziet op je echo. Ook voor jou ga ik duimen! Liefs Minka
Wat ontzettend vervelend voor je! Kun je niet eerder heen zodat je niet zo lang in spanning hoeft te zitten? Ik ga hier ook heel hard voor je duimen! Sterkte!
Ja dat lees je inderdaad, maar bij mj begon het de vorige keer ook zo. Krampen en helderbloed kwam pas op de dag dat het er echt uitkwam. Zo positief als ik normaal ben heb ik dit keer echt weinig hoop, ook omdat ik het gevoel heb dat mijn borsten minder gevoelig zijn. Ik kan het niet eens goed uitleggen, t voelt gewoon leeg. Ik zal vandaag de verloskundige wel bellen en kijken of ik eerder voor een echo kan dan weet ik meer. Eigenlijk wilde ik vandaag gewoon naar mijn werk gaan, had me al helemaal opgepept maar na het lezen van al jullie lieve berichten stortte ik helemaal in elkaar. Ook daar baal ik zoooooo van je wilt het liefst gewoon doorgaan met je leventje. T is ook steeds weer zo lastig om je bij iedere positieve zwangerschapsstest toch weer op te peppen en dan er weer achter te komen dat het wéér mis is. Bedoel 1x is nog begrijpelijk, dan 2x nou ok kan, maar al die keren die daarna komen daar wordt je gek van. bah. Thnx in ieder geval voor al jullie steun, dat helpt wel en blijf toch maar duimen tot ik de echo heb, misschien heb ik het helemaal mis en maak ik mezelf gek om niks. I hope so!
Lieve Abigail, Kan me goed voorstellen dat je goed van slag bent! Het wachten is op dit moment zo slopend. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik blijf voor je duimen dat het goed komt. Knuffel van Mij Minka
Verloskundige gesproken en ze heeft voor 13.30 uur een afspraak voor me gemaakt bij de gynacoloog in het ziekenhuis voor een echo. Man moet werken, zus gaat gelukkig mee. Moet er niet aan denken dat ik daar alleen zit zeg. Meiden please blijf duimen en laat ik het hartstikke mis hebben.
Een echo afspraak voor vandaag gemaakt? Dat is een heel stuk beter dan wachten tot volgende week! Meid, heel veel succes.. en ik zal zeker aan je denken en voor je duimen...! Liefs Kiss
Beetje positief. Verassing.........er was nog een hele trage hartslag en t puckie zag er een week jonger uit. Ik had echt verwacht dat er helemaal niets meer zat. Het leek wel of het iets ingedaald was en samen met de te kleine lengte dat zou kunnen duiden op een in gang gezette miskraam. Ook de vruchtzak was niet meer keurig rond. Dus tja. Ze vertelden dat ik wel van het ergste uit moet gaan, maar dat er nog een kleine kans is. Maar ik hou mijn hart nog steeds vast, want na de echo ben ik wel weer meer gaan bloeden en nu ook helder rood ook mijn buik is wat meer gaan zeuren. Dit worden weer een paar hele erge dagen. Please laat ik dit keer geluk hebben en laat t puckie een knokkertje zijn.
Helaas, t is begonnen. Puck heeft t niet gered. Dit wordt weer een lekker nachtje krampen doorstaan. Dank meiden voor al het duimen, hopen, goede wensen en kaarsjes. We zullen hier weer doorheen moeten en dan maar weer met goede moed vooruit. T zal verdorrie toch een keer lukken.
Tjeetje! Heel veel sterkte, voor vanavond/vanacht en voor daarna. Hoop dat jullie het een beetje kunnen verwerken. Liefs Minka
Lieve Abigail Wat erg zeg, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat ik nu denk ik niet netjes om op te schrijven. Zo kl.te! Het is ook zo oneerlijk. Heel, heel veel sterkte toegewenst. Veel liefs Anette
Dank Anette. T is inderdaad Zwaar kl.te! We moeten het wéér een plek geven. Zou bijna zeggen wordt er al ervaren in grrr. Maar hoe is het eigenlijk verder met jou? Alweer een beetje op de rit na alles. Liefs Abigail
Hoi, met mij gaat het goed. Op een paar momentjes na dan... soms nog emotioneel maar nu kan ik dat zowiso wel zijn dus past wel bij me. Ik trek me altijd heel veel dingen aan, hoort erbij. Ben nog aan het wachten op mijn menstruatie, vorige week buikpijn gehad dus kan misschien met eisprng te maken hebben? Heb niet veel ervaring met buikpijn. Lief dat je nu nog aan mij vraagt hoe het met mij is terwijl je zelf in zo´n rot situatie zit. Je kunt er niet ervaren in worden, zo vreselijk. Maar krijg je nu onderzoeken of zo? Veel sterkte samen! Heel veel liefs
Tja we zijn er om elkaar te helpen niet waar? En het leid lekker af om me ook even met andere bezig te houden. Onderzoeken? Ja we hebben al een chromosoom onderzoek gehad, daar krijgen we volgende week woensdag de uitslag van. Vandaag de verloskundige gesproken en die begon over weer een ander onderzoek om te kijken of mijn bloed niet teveel stolt. Zag daar een beetje tegenop omdat de uitslag van het choromosoom onderzoek ook 3 maanden op zich liet wachten maar de uitslag van dit onderzoek schijnt na een week al bekend te zijn. Dus tja als alles achter de rug is gaan we daar toch maar voor. Laten we er alles maar aan doen. Las trouwens ergens anders dat je lekker naar Zuid-Afrika gaat en even rust neemt. Goed plan. Heb ik de laatste keer ook gedaan. Na mijn miskraam de dag voor kerst hebben we ook een pauze ingelast en zijn we in februari een weekje naar Mexico geweest. Wij kozen juist voor even een keer lux helemaal niets doen, ipv rondtrekken met tent e.d.. Mij heeft het goed gedaan ik kwam met nieuwe energie weer terug. Daarna gelijk weer zwanger geworden, helaas zonder resultaat maar toch. Dus geniet straks lekker van je vakantie en tank ff goed bij. Ik weet het ervaren wordt je er nooit in helaas, maar we komen er wel weer door heen. Heb een schat van een mannetje en samen redden we het wel. Thnx voor je reactie en heel veel liefs terug. Hoop voor jou ook dat alles snel weer een beetje normaal gaat lopen.