De titel verteld al een hoop, ik heb 21 december een miskraam gehad waarbij ik 14dagen gebloed heb. Na de 14 dagen ben ik +/-14 dagen niet ongi geworden en begon mijn nieuwe cyclus na 30 dagen wat redelijk netjes op tijd is..... Voor de miskraam zaten mijn cyclussen tussen de 26 en 30 dagen. Alleen nu ben ik goed een week ongi geweest natuurlijk zoals normaal eindigde het met oud bloed alleen wat nu het geval is dat ik na het klussen weer oud bloed verlies Weet iemand hoe dit kan? Is dit nog een nasleep van de miskraam?
Hoi Pioenroos, Heb 19dec ook een miskraam gehad en ook net mn eerste ongi achter de rug. Ook ik heb last van wat oud bloed. Mn VK had me al verteld dat dit zou kunnen gebeuren, ook met stolsels evt, maar daar heb ik geen last van. Dus denk niet dat we hier ons te veel zorgen over moeten maken. Hoe lang was je zwanger? Liefs Nathalie
Bedankt voor je reactie... Ik was 6 weken zwanger maar was al heel vroeg gestopt met groeien helaas. Hoe ver was jij?
Hier nog een lotgenoot... Heb 7 januari een miskraam gehad bij 7 weken zwangerschap. Het is er bij mij allemaal 'vanzelf' uitgekomen en heb geen curettage gehad of iets. Het bloeden stopte ook gewoon na 6 dagen, haast hetzelfde als bij mijn gewone menstruatie. Omdat t allemaal zo natuurlijk is verlopen zag mijn vk ook geen reden om nog een maand te wachten om er opnieuw voor te gaan. Hebben we ook gedaan en ik zit nu weer op t wachtbankje, spannend! Ik heb verder geen ervaring met oud bloedverlies, maar wilde ook even graag mijn verhaal delen Hoe zit t nu bij jullie? Gaan jullie er meteen weer voor of wachten jullie nog even?
Jinxx ik hoop dat het snel raak is voor jullie en dat alles goed gaat. Bij mij is het niet natuurlijk gegaan ik had 9dec de eerste echo en de vk zei dat het erg klein was voor 6.5 week de week erna weer echo gehad dan moest het gegroeid zijn met een hartje, dit was helaas niet geval. Wilde in eerste instantie de natuur zijn gang laten gaan maar duurde zo lang, vruchtje was ook al vrij vroeg gestopt met groeien ben 21 dec begonnen met de medicatie, ben het die dag ook verloren maar ben zeker wel 14 dagen er zoet me geweest qua bloedingen toen is het stopt en mijn cyclus kwam netjes op tijd. En nu is het wachten..... Bleghh zo geen zin in al dat wachten elke keer of je ongi wordt ja of nee. Merk wel dat de miskraam meer met me heb gedaan dan ik in eerste instantie dacht... Nadat een vriendin vertelde dat ze al 10wk was zonder het te weten was dat best een flinke stomp in de maag.... Ben heel erg blij voor dr maar was wel moeilijk