allerlei symptomen en toch ongesteld worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fantasy, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fantasy

    fantasy Actief lid

    24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Ik zit nu in mijn 22ste dag van mijn ca. 30 dagen durende cyclus. Dinsdag begon ik met allerlei symptomen, buikpijn, kramp en steken. Dan weer links, dan weer rechts en dan weer in het midden onder mijn navel. Ook heb ik last van oprispingen en zere borsten. Terwijl ik dit zit te tikken, heb ik ook nogal pijn. Dit had ik de vorige cyclus dus ook en toen werd ik gewoon ongesteld. In die cyclus had ik deze symptomen voor het eerst en dacht even dat het misschien toch een keer raak zou zijn, want mijn vriend en ik proberen al een jaar zwanger te worden. Helaas, het heeft niet zo mogen zijn... Wie herkent dit?
    Houdt mijn lichaam me nu voor de gek om onverklaarbare redenen of is mijn eitje wel bevrucht geweest, maar is het niet goed ingenesteld en ben ik daarom gewoon ongesteld worden? Dat laatste las ik op dit forum ergens (weet ff niet meer waar) dat een huisarts dat bij iemand had gezegd die alle sypmtomen vertoonde van een zwangerschap en toch ongesteld werd.
    Graag zou ik willen weten wat jullie gedachten hierover zijn, want ik zit mezelf een beetje gek te maken. Ik heb al die symptomen weer en straks word ik weer gewoon ongesteld... Ik zit er niet echt op te wachten dit iedere cyclus weer te hebben en toch ongesteld te worden...
     
  2. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Weet je wat zo flauw is, PMS symptomen zijn dezelfde als de zwangerschapssymptomen, dus er valt werkelijk niets te voorspellen op dit moment.
    Succes
     
  3. Gertje

    Gertje Lid

    7 mrt 2007
    59
    0
    0
    Overijssel
    Fantasy,
    persoonlijk kan ik je melden dat dit bij mij de laatste 3x ook het geval is. Dan denk je- JEEE zal het dan eindelijk zover zijn?
    Deze maand heb ik het ook, maar durf er niet op te hopen.. Boobies zijn echt pijnlijk, niet de tepels wat ik vaak lees, maar echt de borsten zelf. Dacht zelfs te zien dat de aderen vet aanwezig waren! Mijn buik zit de hele tijd onder spanning en ik eet echt de hele dag ( zal ook wel komen door de gespannen buik.. haha)
    meid, we zitten idd in hetzelfde schuitje..
    Of het een verkeerde innesteling is geweest bij jou weet ik niet, maar zelf denk ik dat je jezelf zo gek kunt denken/hopen dat je lichaam vanzelf de symptomen gaat overnemen/faken..
    Hopen dat deze ronde de symptomen helemaal voor het echie zijn en dat je gewoon lekker zwanger bent!
    Succes lady!

    KNUF !
    G
     
  4. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik heb het ook altijd voor mn nod,helaas voor mij een teken van ongi,maar het hoeft natuurlijk niet!
    je kunt niks anders dan afwachten maar,en jezelf niet gek maken ;)
     
  5. titus

    titus Fanatiek lid

    6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hoi,
    ik heb precies het zelfde als jij elke cyclus heb ik andere klachten dit keer dacht ik echt zwanger te zijn. veel symptomen die ik nooit eerder had gehad en ook wel kunnen wijze op een zwangerschap maar helaas ben vandaag weer volop ongie geworden.
    weet geen antwoord te geven maar denk dat we dan gewoon een beetje door ons eigenlichaam in de maling worden genomen.
     
  6. fantasy

    fantasy Actief lid

    24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik had al het vermoeden dat mijn lichaam me gewoon voor de gek zat te houden, maar ik had toch ook een beetje hoop. Ik denk dat ik maar moet proberen er niet zoveel mee bezig te zijn, hopelijk gaan de "nep" symptomen dan over, maar dat valt nog niet mee!
    Ik houd de moed erin, ooit zal er bij ons ook een klein wondertje onderweg zijn! :D
    Jullie ook allemaal succes!

    knuf!
     
  7. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    nou dames ik wil even melden dat ik altijd weer klachten had en me zo zwanger voelde elke x dat het dus ook een teleurstelling was als ik negatief teste (zeker na me mk) toen ik zwanger was had ik op maagzuur naar nergens last van en dacht ook voor het eerst niet zwanger te zijn, maar het tegendeel was waar. ook jullie gaan deze ervaring krijgen en er komt vast en zeker ook een wondertje in jullie schoot. je lichaam kan je goed voor de gek houden
     
  8. Gertje

    Gertje Lid

    7 mrt 2007
    59
    0
    0
    Overijssel

    we houden hoop!
    Ieder lichaam is anders idd !
    Tijd alleen zal het leren ;)
    Meiden, Succes ! en hopen dat het deze ronde dan toch RAAK mag zijn!

    Liefs !
     
  9. Willow

    Willow Actief lid

    31 jul 2007
    339
    0
    0
    Hallo,

    Dit is voor mij ook altijd het grote dilemma.
    Voel ik nu echt wat of wil ik het gewoon te graag.

    Ik heb ook af en toe rare steekjes in mijn onderbuik. Maar zit pas op dag 20. Als ik het nuchter bekijk dan denk ik het zit tussen mijn oren, 20 dagen is veel te vroeg om wat te voelen. Daarbij heb ik hoofdpijn, dat in combinatie met krampjes zegt mij meer dat ik ongesteld moet worden. Maar dat is ook wel weer erg vroeg.

    Aan de andere kant... voel ik me erg rustig en heb ik die krampjes. Bv. als ik gehurkt zit en dan snel opsta.

    Wie weet... Ik duim voor jullie allemaal!
     
  10. bubbletje

    bubbletje Lid

    23 sep 2006
    71
    0
    0
    ja ook ik heb hier deze keer erg last van! begin nu ook aan mezelf te twijfelen! Ik had vanaf vorige week steeds krampen alsof ik ongi ging worden maar ben het dus nog niet geworden en me borsten begonnen aan de buitenkanten pijn te doen. Die twee dingen had ik ook toen ik afgelopen feb/maart zwanger was (helaas mk geworden :cry: ) dus ik dacht: zou het raak zijn? zat mezelf helemaal op te fokken want ik dacht ik voelde dat toen ook en de andere keren dus niet, maar ja afgelopen dinsdag (dag 28 cyclus) negatieve test gedaan en nu zit ik nog steeds in spanning, want ja ook nog geen ongi te bekennen. Ik ben ook bang dat mijn lichaam me vreselijk in de maling aan het nemen is en dat ik uiteindelijk toch ongi word...

    Maar ja we houden de moed er gewoon in allemaal toch?
    Hoop dat we allemaal snel zwanger zijn :D
     
  11. Gertje

    Gertje Lid

    7 mrt 2007
    59
    0
    0
    Overijssel
    @bubbletje
    Ik hoop echt voor je dat je symptomen the real deal zijn!
    Ik duim voor je !
    Misschien morgen of overmorgen weer n testje ?
    SUCCES MEID!

    Knuf
     
  12. bubbletje

    bubbletje Lid

    23 sep 2006
    71
    0
    0
    Gertje, Bedankt! ik hoop het ook zo! ben dat wachten beetje zat!hihi

    Tijdens dit soort spannende dagen ga ik het meestal hierzo op het forum maar van me af lezen en schrijven dat lucht altijd wel op, dat je weet dat er heel veel meiden in hetzelfde "wacht" schuitje zitten!
     
  13. meisje78

    meisje78 Lid

    2 aug 2007
    16
    0
    0
    hoi bubbel,

    We leven met je mee hoor. Ik word hier ook haast gek van het wachten! :confused: Ik hoop voor je dat het raak is meid :)
     
  14. Gertje

    Gertje Lid

    7 mrt 2007
    59
    0
    0
    Overijssel
    klopt! doe ik ook!
    heb een hele tijd zelf niet durven kijken hoor hier op de site,
    maar nu heb ik een echte 'boost' en durf ik weer helemaal (?!)
    mee te leven en zelf te hopen dat mijn staafje strakjes ZWANGER geeft :D
    ik zit dit nu wel heel stoer te typen, maar ik doe het in mn broek hoor ..
    Laat je het over iig 3 daagjes weten?
    Ben zzoooooo benieuwd !
    DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM .....DUIM DUIM DUIM..!
     
  15. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hey Bubbletje, hier hetzelfde verhaal. Dezelfde symptomen en steeds neg. getest. Aaarghhh..
    Vannacht om 12 uur ineens kotsmisselijk en om 3 uur wakker geworden en weer zo misselijk. Steeds maar slikken om niet over te hoeven geven (sorry, klinkt niet echt fris)..
    Alle meiden die nog niet ongi zijn; heel veel succes!
    En veel sterkte voor diegenen die wel ongi zijn geworden!
     
  16. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    volgensmij hebben hee4l veel vrouwen dat is balen maja komt allemaal goed

    succes!
     
  17. bubbletje

    bubbletje Lid

    23 sep 2006
    71
    0
    0
    nou zoals jullie aan mijn banner kunnen zien heeft mijn lichaam me afgelopen ronde dus inderdaad flink in de maling genomen :(
    gisteravond ongi geworden, jakkie, hele nacht buikpijn gehad maar ja mijn cyclus lijkt wel weer een beetje de kant op te gaan van voor mijn miskraam dus dat vind ik wel positief, weet ik daarmee weer beetje waar ik aan toe ben tenminste

    nou ja we gaan deze ronde gewoon weer flink ons best doen!

    andere meiden; ik hoop dat jullie wel een poisitieve test hebben? we blijven nog even duimen!
     
  18. Gertje

    Gertje Lid

    7 mrt 2007
    59
    0
    0
    Overijssel
    @ bubbletje;
    JEE meis! wat shit voor je zeg!
    Kben zelf ook nog in wachtstand.. dinsdag mag ik!
    brr....
    Als het deze keer niet raak is, dan krijg ik echt ff n dip denk ik.. het voelt toch zo echt! ( al weet ik niet hoe het voelt, aangezien dit onze eerste keer is hihi)
    Kunnen we met zn allen geen geluksdansje doen ? :D
    Mijn vriend doet mee, alleen hou ik me stil over de precieze nod!
    SPANNEND! ik merk echt dat ik er continu aan denk!

    Bubbletje, ik sta nu nog ff in wacht, maar anders gaan we gewoon beiden op voor de volgende ronde ( ga je btw nog op vakantie? - ultiem voor momma-wannebees! )
    En, hou moed!

    Liefs!
     

Deel Deze Pagina