jeetje sucre, dat je met de etos pillen 27 dagen had! ik slik ze ook, ben benieuwd. en wat voor cyclussen had je voor de pil? ik weet dat het ontpillen en de cyclus bij iedereen anders is en dat ik af moet wachten, maar ik was vooral benieuwd naar hoe het bij anderen ging. snuffie, wat spannend zeg. hoe lang waren je cyclussen voor de pil? die van mij waren 38 gemiddeld. en dit is je eerste ronde? ik ben maar een half jaartje aan de pil geweest daarom hoop ik dat ik snel een normale cyclus heb. hebben (degene die de eisprong voelen) dan alleen maar pijntjes die paar dagen? ik had elke paar dagen wel een gevoel in mijn onderbuik.bijv. de ene keer steekjes midden, daarna links en een week later weer rechts.
eerste 2 ronden waren 28 dagen toen 1 ronde van 30 dagen daarna een ronden van 26 dagen en weer 2 ronden van 28 dagen de laatste keer (nu dus) 5dagen overtijd.. waarschijnlijk vroege miskraam op naar de volgende ronde dus
Ik heb alleen 1 dag voor en op de dag van mn ei last. Voel ook duidelijk of mn ei links of rechts springt trouwens. Vorige ronde rechts, deze ronde links. Voor de pil heb ik niet bijgehouden wat mn cyclus was. Ben ook maar kort ongesteld geweest voordat ik aan de pil ging.
Ik heb 13 jaar de pil geslikt. Hoe mijn cyclus daarvoor was weet ik echt niet meer, alleen dat de ongi altijd heeeeeeeeel heftig was en heel pijnlijk. Ik kon bijna niet lopen van de pijn in mijn gewrichten toen.