Het wachten is weer begonnen! Ik zit nu op 11 dpo en ik verwacht donderdag mijn NOD. Op 9 en 10 dpo zakte mijn temperatuur weer iets, dus ik was bang vroeg ongesteld te worden (LF is tussen 9-14 dagen). Maar vanochtend was temperatuur weer omhoog! Dus weer alle kansen open. Ik voel me anders dan anders.... (net als iedereen meestal). Maar zelfs mijn man merkt het op... ik ben echt zóó moe en prikkelbaar. Verder geen klachten, maar wel extreem moe. Mijn man is er op tegen om vroeg te testen, vind hij onzin: haha, mannen! Maar ik wacht dus maar mijn NOD af. Als ik donderdag niet ongesteld wordt ga ik vrijdagochtend testen! De week kan niet snel genoeg gaan!!!!!!
spannend hoor! ik heb woensdag mijn nod maar ik wacht tot het weekend om mijn langste cyclus aan te houden. Ik ben erg moe, prikkelbaar, huilerig, heb zere borsten, zere buik en pijn in mijn rug. Ben heel benieuwd!
ja, echt spannend! Net had ik eggwhite slijm, wat ik normaal niet heb aan het eind van mijn cyclus. Ik hoop dat het een goed teken is! Weet jij wanneer je eisprong was?
nou, net een heel klein beetje bruinig slijm. Kan het zijn dat dat van een innesteling is??? dat op dag 9/10 dpo de innesteling is geweest (toen was mijn temperatuur wat gezakt) en dat nu op 11 dpo er wat oud bloed uit komt? Heb verder nog geen NOD klachten. Ik ben benieuwd hoe mijn temperatuur morgen is! Ik ga maar snel slapen, haha!