Hoi meiden, Het is bijna 6 weken geleden dat ik gecuretteerd ben en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden helaas. Wel heb ik last van bruine afscheiding en dat kan duiden op verklevingen in de baarmoeder. Nou ging in vanmorgen op ontdekkingstocht en voelde ik een bobbel binnenin mijn vagina aan de linkerkant. Dit heb ik nog nooit eerder gevoeld! De bobbel voelt ook bobbelig aan alsof er kleine bultjes op zitten. Ik heb de vk al gebeld en ga zo de ha bellen. Maar misschien iemand hier ervaring mee?
Nee geen ervaring maar hoop voor e dat het niet ernstig is succes! En sterkte hoop dat je snel weer een cyclus krijgt en zwanger mag worden. Vind het altijd zo lullig wel lezen niet reageren dus bij deze. Groetjes paula
Het is niet je baarmoedermond? Alleen daar horen geen bobbeltjes op te zitten.. Maar je baarmoedermond voelt soms ook aan als een bobbel zm
Ehm, zit het ook richting je endeldarm? Want als er ontlasting in je endeldarm zit, kan je dat vaginaal voelen als een (harde) bobbel die ook nog eens bobbelig aanvoelt! Precies zoals jij dus omschrijft. Kan links, in het midden, of rechts zitten.
Heb een afspraak staan vanmiddag bij de ha dus ben benieuwd. Ik moest van de vk het in de gaten houden of de bobbel groeide of niet. Net weer even gevoeld en toen zat er bloed in de vagina! Nog niet in de onderbroek. het was rood/bruin. Had idd gelezen dat het ontlasting kon zijn, maar ik heb vanmorgen gepoept.. Verder heb ik het nog nooit eerder gevoeld. Ben benieuwd wat de ha zegt ik hoop dat hij zegt dat ik officieel ongesteld ben! Voel ook lichte menstruatieklachten. Duimen dus!
Ik kom net terug van de ha en hij kon geen bobbel vinden..haha ik zou toch zweren dat'ie er zat was waarschijnlijk een plooi ofzo (ik dacht ik ben toch geen verzakte oude taart?? ) En hij zei dat het menstruatiebloed was!! Ben zo blij dat ik ongesteld ben!! Alles zag er goed uit zei hij dus ben helemaal opgelucht Bedankt voor de steun!