ongesteld maar toch hogere temperatuur

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door geenidee, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geenidee

geenidee Nieuw lid

26 jun 2007
    1
    0
    0
    Volgens mij ben ik gewoon geobsedeerd geraakt. Op een bepaald punt constateerde ik dat mijn borsten wat groter waren. Vervolgens had ik al een week voordat ik ongesteld moest worden last van mijn onderbuik en had ik last van constipatie wat zich opvolgde met diarree (wat nu weer constipatie is). Normaal gesproken heb ik alleen op de dag dat ik ongesteld moet worden last van pijn in mijn onderbuik.

Ik ben dus gaan temperaturen en nu ik ongesteld ben geworden, heb ik wel een temperatuur van ongeveer 37,4 (de dagen hiervoor was het 37,1). Is het niet de bedoeling dat dit hoort te zakken zodra je ongesteld bent?

Het valt me gewoon op dat er dit keer veel dingen anders gaan. Ik heb er geen verstand van maar ik blijf maar googlen om uit te pluizen of ik nou zwanger zou kunnen zijn of niet :)

Kan iemand dit verduidelijken?

2. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    een test is de enigste zekerheid. maar goed dat wist je zelf al wel

je temp kan hoog blijven als je net ongesteld bent dat heb ik ook gehad pas na dag 4 van me cyclus zakte hij

veel s6

gr patricia

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wanneer meet je je temperatuur? En zou het niet kunnen dat je wat verhoging hebt, bijvoorbeeld door een buikgriepje ofzo?

4. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Mijn temp zakte laatst 4 dagen na mijn 1e menstruatie dag.

5. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Mijn temperatuur zakt pas op de derde dag van mijn cyclus.

6. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht