ongesteld maar toch hogere temperatuur

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door geenidee, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geenidee

geenidee Nieuw lid

26 jun 2007
    1
    0
    0
    Volgens mij ben ik gewoon geobsedeerd geraakt. Op een bepaald punt constateerde ik dat mijn borsten wat groter waren. Vervolgens had ik al een week voordat ik ongesteld moest worden last van mijn onderbuik en had ik last van constipatie wat zich opvolgde met diarree (wat nu weer constipatie is). Normaal gesproken heb ik alleen op de dag dat ik ongesteld moet worden last van pijn in mijn onderbuik.

Ik ben dus gaan temperaturen en nu ik ongesteld ben geworden, heb ik wel een temperatuur van ongeveer 37,4 (de dagen hiervoor was het 37,1). Is het niet de bedoeling dat dit hoort te zakken zodra je ongesteld bent?

Het valt me gewoon op dat er dit keer veel dingen anders gaan. Ik heb er geen verstand van maar ik blijf maar googlen om uit te pluizen of ik nou zwanger zou kunnen zijn of niet :)

Kan iemand dit verduidelijken?

2. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    een test is de enigste zekerheid. maar goed dat wist je zelf al wel

je temp kan hoog blijven als je net ongesteld bent dat heb ik ook gehad pas na dag 4 van me cyclus zakte hij

veel s6

gr patricia

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wanneer meet je je temperatuur? En zou het niet kunnen dat je wat verhoging hebt, bijvoorbeeld door een buikgriepje ofzo?

4. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Mijn temp zakte laatst 4 dagen na mijn 1e menstruatie dag.

5. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Mijn temperatuur zakt pas op de derde dag van mijn cyclus.

6. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    @Geenidee, zoals de andere meiden al zeggen, je temperatuur hoeft niet altijd net voor je menstruatie naar beneden te gaan, kan ook tijdens de eerste dagen van je nieuwe cyclus zijn.
    Daarnaast geef je aan eerst last te hebben gehad van obstipatie, vervolgens diaree en vervolgens weer obstipatie. Kan dus best zijn dat je net een bacteriele infectie of dergelijke hebt opgedaan waardoor je temperatuur ook met enkele enkele tienden van graden kan stijgen. Zwanger zijn als de :evil: :evil: duidelijk is doorgebroken kan niet. Veel succes in de nieuwe ronde

7. hoii
    ook ik heb deze maand een hoge temp na mn ongi. ik zit alweer op dag 6 van mn cyclus en ben al 3 dagen niet meer ongesteld maar mn temp blijft t zelfde... nu weet ik wel dat ik niet zwanger ben maar toch is t vreemd dat mn temp zo hoog blijft.
    vorige maand daalde hij heel snel...nu dus niet...
    ach ja...vrouwen....t blijven vreemde wezens hihi

Deel Deze Pagina