Dames is er iemand die paar dagen voor NOD last heeft van witte afscheiding. Gewoon echt romig wit... Ik had dit namelijk ook 2 vorige maanden toen bleek ik zwanger helaas werd dat een miskraam. Nu is mijn nod donderdag en heb ik er sinds vandaag weer last van. Wil nog niet testen.
Tja moeilijk te zeggen.. bij de een betekend t wat en bij de ander niks. Ik zou gewoon even afwachten nog totdat je een test kan doen.
Afscheiding kwam bij mij pas terug na week 6-7. Vanaf 1 DPO tot NOD was alles gewoon kurkdroog. Alsof m'n lichaam alles bijhield
Hier ook gehad en nog steeds een beetje. Vorige week positive test en ben nu ongeveer 5+4 weken zwanger van nr 3
Ik heb geen rondes bijgehouden. Ben een paar jaar geleden gestopt met de pil, toen heeft het bijna een jaar geduurd voor ik weer ongesteld werd. Daarna heel onregelmatig, maar 5 keer per jaar ofzo. Was ik voordat ik de pil slikte ook, ik heb PCOS. Nu heb ik sinds een aantal maanden mijn dieet aangepast en ben ik veel regelmatiger ongesteld en weet ik het wanneer ik een eisprong heb. Ik geloof er nu in dat ik wel natuurlijk zwanger kan worden, maar dus geen rondes geteld.
Voor mij is het heel erg herkenbaar. De keren dat ik zwanger bleek had ik erg veel wit/romige afscheiding, echt vele klodders op een dag. De keren dat ik niet zwanger was: kurkdroog.
Bij mij betekend het niks helaas de enige maand dat ik het niet had bleek ik zwanger, helaas mk geworden
In de maand dat ik zwanger was had ik totaal geen afscheiding. Maar zoals je kunt lezen verschilt het nogal per persoon.