Start IUI traject met Gonal-f injecties

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door santjeb, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Nadat wij in oktober 2016 het nieuws hebben gekregen dat de kans op een spontane zwangerschap nihil is zijn we volledig de medische malle molen in gegaan. Zelfs even bij een ander ziekenhuis in behandeling geweest en nu weer terug bij onze eerste arts. Er was namelijk even sprake van PESA/TESA maar de zaadkwaliteit was ineens sterk verbeterd dus was dit weer van de baan en mogen we zelfs starten met IUI. Ik zit nu op dag 6 van mijn injecties en heb a.s. maandag mijn eerste echo. Keihard aan het duimen voor meerdere follikels natuurlijk.
    Ik zou graag verhalen van mede "lotgenoten " horen. En ervaringen willen delen. Zowel positieve als negatieve. Mijn grootste vrees is nu dat de kwaliteit nu weer verminderd is, laatste zaad onderzoek was juni 2017 dus dat is nogal lang geleden. Toch zag mijn arts niet de noodzaak om dit tussentijds nog eens te controleren.
    Wij hebben overigens een zoon van bijna 4 die via de normale manier verwerkt is binnen twee maanden. Volgens de arts een wonder waar we heel erg gezegend mee zijn.

2. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Helaas geen succes met IUI's, maar ik weet dat het sowieso heel spannend is, en met wisselende kwaliteit is het natuurlijk extra spannend. Hoop dat het bij jullie wel werkt, en dat de kwaliteit gewoon prima is straks :cool: Heb je bijwerkingen van de Gonal-F of valt het wel mee?

3. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ah vervelend zeg. Wel een andere behandeling gehad met een succesvolle afloop?
    Ik ben misselijk met vlagen en mijn darmflora is van streek. Verder geen bijwerkingen. Morgen de eerste echo ben heel benieuwd!

4. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Nee helaas nog niet, een deze dagen begint de eerste ivf. Fijn dat het met de bijwerkingen meevalt. Succes morgen!

5. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier de eerste iui gehad. Met 125 eenheden gonal f en pregnyl.
    Het is nu wachten op hopelijk wem zwangerschap.

Bij onze dochter ook zwanger geraakt middels iui. Toen met fostimon en pregnyl. Succes!

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat spannend allemaal!

Hier wel 2 keer succes met iui. Voor de zwangerschap van mijn zoontje gonal f gebruikt en na de 1e iui zwanger.

Deze keer ook weer gonal f gebruikt en nu na de 2e iui zwanger van een tweeling.

7. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Hier ook geen succes met iui helaas, zaadkwaliteit hier tijdens de iui pogingen ook ernstig zien wisselen, blijft toch echt een moment opname blijkbaar.

Hopelijk pakt de iui voor jullie beter uit! Veel succes!!

Deel Deze Pagina