Hoeveel dagen na stoppen utrogestan ongesteld?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Candy01, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Nee meiden,
    De vraag is vast wel vaker voorbij gekomen, maar na hoeveel dagen ongeveer wordt je ongesteld na het stoppen met utrogestran?
    Woensdag moet ik prikken op hcg op 12 dagen na iui en dan bij negatief resultaat stoppen. Ik word altijd op 17dpo ongesteld. Zou ik dan eerder ongesteld worden?
    Ik ben een tripje aan het boeken met een vriendin en vind het behoorlijk lastig plannen ook nog eens door haar beroep waardoor ze niet altijd kan.
    Alvast bedankt voor de reacties.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Daar is niet zoveel van te zeggen. Soms komt het bloedverlies door de Utrogestan heen of begint het met bruinverlies en zet het na het stoppen meteen door. Het kan echter ook wel tot een week duren voordat je ongesteld wordt. Dit kan per keer verschillen. Ik hoop natuurlijk voor je dat je helemaal niet ongesteld wordt!

3. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik stopte vorige week zondag vond en werd woensdag avond ongesteld, precies op tijd

4. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Dank je voor je antwoord! Hoop ik ook niet.
    Dit is nu mijn 4e iui, maar 1e poging voor 2e kindje en nieuw beleid is utro.
    Positieve daarin is dat ik voor mijn doen relatief vroeg al weet of het gelukt is omdat ik bloed moet prikken.

Ik voel me toch fijner als ik het tripje probeer te verschuiven. 1 dag wijziging in mijn cyclus kan al problemen veroorzaken. Daar voel ik me toch fijner bij.

5. Candy01

Candy01 Fanatiek lid

4 jan 2018
    1.078
    596
    113
    Vrouw
    Zou dan bij mij ook gewoon kunnen zijn dat ik woensdag stop en de dinsdag daarop pas ongesteld word.
    Hoop dat het gewoon lang uitblijft.

Deel Deze Pagina