Eerste dag menstruatie, hoe tellen jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annerie, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Misschien een rare vraag, maar welke dag is voor jullie de eerste menstruatiedag? Het lijkt simpel, de dag dat je begint te vloeien.
    Maar ik heb vaak 1 of 2 dagen heel licht (echt heel licht) bloedverlies (je kan het amper bloed noemen) en pas de 3e dag zet het goed door.

Helaas zijn zojuist mijn :evil: ook gekomen (we hadden nog wel zo goed ons best gedaan.... :cry: ), maar ik kan het nog geen menstruatie noemen. Vaak tel ik pas vanaf de 2e dag omdat het de eerste dag echt bijna niks is. Misschien wel helemaal niet correct? Wat vinden jullie?

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ik tel als eerste dag van mijn menstruatie die dag dat ik de hele dag menstrueer (vaak gelijk ook hevig).

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik reken de dag van echt bloedverlies als dag 1, dus de dag dat het echt doorzet.

4. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    mm, doet iedereen anders dus. Ik moet maar gewoon elke maand dezelfde telling aan houden, lijkt me handiger.

Ik snap het even niet meer, gisteren moest ik ongi worden en het begon dus ook een beetje, maar vandaag helemaal niks meer..... wat kan dat nou weer betekenen? Ik heb het nooit 1 dag. De 2e dag wordt het altijd alleen maar meer?

Late innestelingsbloeding of kan dat niet? Ik geef de hoop nog niet op!

Deel Deze Pagina