wauw grappig. ik had 5 punten. Hoopt dat het klopt. Wel grappig dat in de test vragen staan over wit en roze verlies. Maar is dit dan juist goed of slecht...?
Nee,ik denk dat Natasja die test bedoeld,die heeft hier namelijk al een paar keer gestaan Maar hij blijft leuk!
haha ik zeur nogal met mn "witverlies vraagje" Het is zo raar dat je het veel hoord, maar dat niemand er een antw. op heeft. Het vrouwelijk lichaam
hahahah je "zeurt" (niemand zeurt) maar een eind weg.. heb ik geen last van hoor! Gewoon een beetje geduld hebben , dan komt het vanzelf. (ik wacht al 15 maanden)
Gelukkig...er is nog hoop; ik had ook 6 punten. De alom bekende (en gehate) zin: we zullen het af moeten wachten! Succes! Gr. Elma
Verschijnselen Uw antwoorden Punten Gespannen borsten geen 0 Bloedverlies geen 0 Kramp ja 2 Donkere tepels geen 0 Vermoeidheid ja 2 Misselijkheid ja 2 Vaak plassen geen 0 Rommelende darmen beetje 1 Stijging in temperatuur ja 2 Uitblijven menstruatie ja 2 Totaal: 11 punten. Spannend hihi!
super spannend ik had 14 punten! meeen nu word ik nog zenuwachtiger voor vrijdag. Ik probeer het zo veel mogelijk van me af te zetten, maar dit is wel leuk! bij elk pijntje of gevoeltje denk ik....?