Hallo meiden Ik heb zaterdag en zondag licht positief getest (zwangerschapstest) nou deed ik dus gister een digitale en die gaf aan niet zwanger! Ondertussen nog steeds geen enkel spoor van mij ongi! Dus ik vandaag naar de HA had ochtendurine opgevangen en meegenomen. Ik deed mijn verhaal en de HA wilde een zwangerschapstest doen, hier kwam negatief uit. De HA vertelde dat het waarschijnlijk mis is gegaan dit spookt dus al de hele dag door mijn hoofd. Maar ik vraag me dus af waarom ik dan nog steeds geen bloed verlies heb.
he bah wat vervelend voor je... het bloedverlies kan en mag een paar dagen op zich laten wachten... sterkte...
getsie... wat verwarrend allemaal.. knuffel voor jou meid, weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren...
Jouw testen waren niet toevallig gevoeliger dan die van HA? En heb je krampen gehad? Anders zou ik zelf nog hoop hebben, maar dat heb ik nog al snel
muppet80 ik zie datje heb late pendelen of zelf? wil je dat dan ook bij mij doen hahaha ... kira1985 ik vind heel erg rot voor je ik hoop datje snel weer zwanger mag zijn of mischien nog wel hoop heb ik weet alleen dat een vriendin van mij ook 3 keer posi testen en bij de ha negatief... en dat ze 2 weken later tog zwanger bleek te zijn bij een bloed test dus naja misschien geef ik je wel valse hoop maar misschien ook niet je weet denk ik zelf wel wat je hebt gevoeld en zo ken er ook niet egt wat over zegen maar veel sterkte dikke kus voor jouw (K)
Bah meid, wat rot! Zou het kunnen zijn dat je er misschien teveel mee bezig bent ofzo? Stress kan ervoor zorgen dat je menstruatie uitblijft..? misschien is dit bij mij ook wel zo.. Zucht, knuf voor jou! En ik duim alsnog voor je hoor!op naar de volgende ronde maar! ?
Bedankt meiden! Doet me goed Ik weet niet of de testen van kruidvat (2 voor 5) gevoeliger zijn als die van de HA, want hier mee heb ik positief getest en met een test van de apotheek. Ik heb afgelopen donderdagmorgen enorme krampen gehad, maar geen bloedverlies. Verder heb ik wel al bijna de hele week van die soort ongie krampen maar minder heftig. Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar dat wil niet altijd lukken
nee dat zal bij mij ook niet lukke als ik in jouw situatie zat is egt heel vervelend ik hoop datje tg een kans hebt of maakt en snel een babytje verwagt kusjess dikke knuffel
Hoi Kyra, Wat klote voor je dat je toch niet zwanger bent. Erg vreemd ook dat de testen opeens positief testen. Maar waarschijnlijk ben je niet (meer) zwanger. Er zijn heel veel vrouwen die zwanger zijn geweest en het niet eens hebben gemerkt. Ik zelf heb schijnbaar ook een keer een miskraam gehad, zonder dat ik het wist. Op het moment dat je echt zwanger bent, geven alle zwangerschapstesten een positief beeld aan. Misschien is je cyclus door de war. Sterkte en veel succes!
Weet je zeker dat je huisarts het goed heeft en je toch niet zwanger bent? Vind het ook raar dat hij zoiets zegt en je dan niet doorverwijst naar een vk ofzo, maar je gewoon naar huis laat gaan met die mededeling.
Ja ik vind het ook maar raar, zeker omdat ik me echt zwanger voel. Had al verschillende sypmtomen een aantal dagen na mijn eisprong, en die heb ik nu nog steeds en de misselijkheid wordt erger mijn borsten worden groter, tepels zijn echt heel gevoelig. Ik denk dat ik vrijdag gewoon zelf nog een test doe, als ik dan nog geen bloed heb verloren. Die soort van ongie krampjes heb ik nog steeds, maar heb wel het idee dat het minder aan het worden is. O ja verder heb ik veel meer afscheiding als normaal, het is wit en papperig
ik wil je geen hoop geven hoor maar soms kan het zijn dat de HA ook een minder gevoelige test heeft mijn zusje moest 3 keer testen tot er een posie test uit kwam en heb nu een nichtje van 2,5 dus ik zou nog ff wachten op je ongie en anders volgende week nog eens testen
Hallo meiden, nou nog steeds geen teken van bloedverlies hier! Als het echt mis is gegaan had ik nu toch wel bloed moeten gaan verliezen toch?
Ooh spannend voor je kira...ik hoop dat het raak is! Ik ben vandaag geweest naar HA. Ik ben door verwezen naar gyno voor inwendig onderzoek. Pfff..spannend! Weet iemand of je kan kijken op een scherm of iets?
Je kan meekijken op het scherm, in ieder geval bij mij. En zet van te voren wat vragen op papier want oohh ik vergat altijd alles te vragen. Ook de dingen die je ziet moet je vragen. Heel veel succes!
ik ben ook 8 dagen overtijd testen zijn of licht positief of negatief ik moet maandag naar de ha , maar heb net een test gedaan en hier zie ik nu wel een lichte 2 de streep wel donkerder als ik bij die andere had terwijl ik toen direkt rna een test deed van kruidvat en die was negatief dus denk dat het idd met de gevoeligheid van testen te maken heeft liefs isa