Ervaring Ethos zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moefoe, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moefoe

Moefoe Actief lid

7 jul 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Allemaal,

Ik slik nu sinds een paar dagen de multivitamine van de Ethos Zwanger worden. En ik vroeg me af of me dit echt gaat helpen?
    Ik heb een zeer onregelmatige cyclus en slik daar nu ook een "echt medicijn" voor, maar ik wilde zelf ook wat doen en dacht alle beetjes helpen dus ik ga het proberen.
    Maar is dat eigenlijk wel zo???

Graag jullie ervaringen. Ik ben benieuwd.:)

2. Yasmeen

Yasmeen Lid

9 okt 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik ook best benieuwd naar. Ik slik het nu 2 dagen. Wat ik me afvraag he, wanneer moet je ernou mee beginnen, op de dag van menstruatie of maakt niet uit?

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Bij mij heeft het niet geholpen maar er zijn er bij die zweren erbij

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik weet niks van die vitaminen, maar je hebt het waarschijnlijk al geprobeerd... teunisbloemolie raadde ik een vriendin van me aan die al 7 jaar een onregelmatige cyclus had en alles had geprobeerd, het werkte bij haar echt ontzettend goed... :)

5. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Bij mij heeft het ook geen effect gehad. Heb het een paar maanden gebruikt maar had er op den duur niet meer zo'n goed gevoel over (mede door het monnikskruid dat erin zit) dus ben over gestapt op dagravit mama en baby.

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik gebruik het nu sinds deze maand en heb gisteren mijn eisprong gehad, de afgelopen maanden had ik die steeds pas op of rond dag 30 en nu kom ik waarschijnlijk uit op een cuclus van rond de 30 ben benieuwd!

7. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Bij mij heeft het wel geholpen.
    Ik werd heel weinig ongi en zoals je ziet heb ik nu 2 lieve dochtertjes.
    Ik ben willekeurig begonnen met slikken,want ik wist totaal niet hoever ik was in mn cyclus.
    Ik heb nooit medicatie geslikt van zh.

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Bij mij werden m'n cyclussen er een stuk langer door. Ben er dus na twee maanden mee gestopt.

9. dianapl

dianapl Actief lid

31 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken een paar vriendinnen van mij die hebben het ook geslikt. Hun hadden altijd een normale cyclus maar door die pillen werd het alleen maar langer.

Deel Deze Pagina