Zit nu in ronde 2 Moe Vanaf Woensdag erg moe (Woensdag om 20:00 al gaan slapen, had geen energie om TV aan te doen of eens de gordyne dicht te doen...) Nu had ik gelezen dat moe zijn niets met ontpillen te maken heef. Bosten Heel week al zere borsten, heel dag en nacht. Maar als ik wakker word, geen last van? Tepels bruin met wit in het midde Misslijk Wel heel dag vlagen misslijk, maar ik had nog nie hoefen spuugen, ga heel snel weer weg ieder keer? Kan pas over 5 dagen testen. Ene keer heel positief gevoel, maar als ik dan opsta en niets te voelen aan mijn borsten, ben ik weer erg negatief Iemand advies of raad?
Hoi Tassie90, Heb precies hetzelfde. Af en toe echt gevoelige borsten, steken in onderbuik dan denk ik ja volgens mij ben ik echt zwanger. (herkenbaar van mijn vorige zwangerschap) als ik dan niets meer voel dan denk ik misschien ben ik het ook niet. heel verwarrend! Nou meid we wachten het af x bahar
tja je lichaam kan je wel voor de gek houden denk ik maar ik weet wel dat ik ook voor dat ik kon testen al misselijk was met vlaagjes maar ikhad ook steekjes van die warme in men onderbuik. Dus wie weet ik hoop dat je over enkele dagen een positieve test in handen mag houden. succes groetjes jeslin
Hopelijk zijn jullie dan wel zwanger! Ik had die verschijnselen ook allemaal, kwam zelfs vocht uit mijn tepels aar nog steeds niet zwanger! Succes meiden.
k ben ook al de hele week heel erg moe echt te moe om iets te doen vooral savonds en nu heb ik ook een dipje (is het nog maar middag)! ben misselik met vlagen en heb steken in mijn buik ma ben nu 2dagen overtijd en heb gister negatief getest...... maja het kan nog...... ik hoop voor jou dat het raak is! grtjes cindy
Dit is precies wat ik nu ook heb sinds een dag of 2. :-k Maar van de andere kant weet ik hoe je lichaam je in de maling kan nemen. Succes!
Nog even volhouden. Probeer je zinnen te verzetten en niet te veel er aan te denken, je maakt alleen jezelf maar gek. Succes met testen over een paar dagen!
Je kan er niks over zeggen. Het kan vanalles zijn. Je lichaam geeft soms signalen waarvan je denkt dat het zwangerschap is, maar dat hoeft helemaal niet. Omdat je nu graag een kindje wil ben je ook extra alert op alles wat je voelt.
Ja hoor geen twijfel mogelijk ik heb het ff aan een expert gevraagd en zij zegt het ook....(Ons Grientje) Ze citeerd.... " Meid, ik zie het gewoon aan je. Ik bedoel, bruine tepels die heb je alleen als je zwanger bent. En dan ook nog eens wit van binnen. Das gewoon de melk al joh. Het is overduidelijk. Jij ben zwanger!! Bij deze, gefeliciteerd. "
Hoi Maanlicht, Hoe lang (of kort) ben jij al bezig zwanger te worden? En heb jij ook ovulatietesten gebruikt. gr.bahar
Ik voel...ik voel...jah ik voel het aan mijn wijwater, hier zit zwangerigheid in de lucht! Spannend hoor.
Wij zijn nu in de tweede ronde voor ons derde kindje. Mijn ovu test was hartstikke positief op donderdagavond (anderhalve week geleden). Dus nu maar afwachten, geduld is toch al mijn sterkste kant, hihih En jij? Irisje...laten we het hopen voor iedereen!
Hoi Maanlicht, Heb 13 maart curretage gehad met 13 wkn. Dit is dus ons 3 e ronde voor een vierde kindje. Mijn ovulatietest was ook heel duidelijk positief op 14 juni. Ik moet ook nog even afwachten (vind het ook verschrikkelijk om te moeten wachten) maarja we moeten nog even geduld hebben. spannend! bahar