Eerste date met je partner

Discussion in 'De lounge' started by Huismuisie, Jan 23, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

Aug 7, 2018
    4,572
    4,043
    113
    Female
    Nee joh?! Wat heftig! Enorm veel sterkte, maar lieverd.. je bent zoveel meer waard als hij daardoor is vertrokken❤️

Freijalove likes this.
  2. trillian

trillian Actief lid

Jun 21, 2011
    230
    307
    63
    Female
    Omgeving Den Haag
    :(:(:(
    ach lieffie. Dikke knuffel!!!

Freijalove likes this.
  3. Freijalove

Freijalove Niet meer actief

Aw Kaatje en trillian bedankt:cry: Ik mis hem zo erg maar hij kon zo gemeen zijn.

4. Zulema

Zulema Fanatiek lid

Aug 8, 2019
    1,670
    1,136
    113
    Female
    Sterkte ❤️ Je verdiend veel beter dan dat.

Freijalove likes this.
  5. Jenala

Jenala Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    1,906
    60
    48
    Zo'n 20 jaar geleden zag ik hem voor het eerst op de verjaardag van mijn beste vriendin. Toen viel hij me al op, maar ik was veel te verlegen om hem aan te spreken.
    Hierna zag ik hem af en toe op een verjaardag, maar nooit echt iets mee gedaan.

In de tussentijd getrouwd, 3 kinderen gekregen en weer gescheiden.

Toen kwam ik hem afgelopen zomer weer eens tegen tijdens een festival. Daarna heb ik uiteindelijk toch contact met hem opgenomen. Eerst 2 weken geappt. Toen als eerste date gaan wandelen op het strand en wat gaan drinken in een strandtent.
    Dit voelde voor allebei enorm goed en vertrouwd. Sindsdien zijn we samen en zoveel mogelijk bij elkaar.
    Nu ruim 3 maanden. Dus nog heel kort. Maar het voelt echt super goed voor allebei

6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,947
    33,614
    113
    Wij waren al een poosje ‘met elkaar bezig’ toen we voor de eerste keer samen uit eten gingen.
    Mijn man was, totdat wij een relatie kregen, vegetariër en toen we gingen eten zijn we naar een sushi restaurant gegaan. Er ging een wereld voor hem open en hij vond het allemaal lekker, maar zat af en toe wat zenuwachtig achter me te kijken. Op een gegeven moment ging me dat irriteren dus ik vroeg wat er was.
    Zegt ie; ‘het meisje dat al 6 jaar bij ons oppast, zit achter je. En ik denk dat ze nog niet weet dat ‘G’ en ik uit elkaar zijn. Ze kijkt zo boos heel de tijd’ :roflmao:

Kaatje92 likes this.

Share This Page