Meiden ik heb morgen ivm mijn miskramen morgen een vroege echo. Morgen ben ik 5+1. Nou ben ik echt een persoon die er van houdt om van te voren al te weten wat er gaat gebeuren. Is het bijvoorbeeld een inwendige echo omdat het zo vroeg is of is het met een uitwendige echo ook al te zien. En wat is er te zien haha. Help me outt
Dank je wel. Ben benieuwd. Ik wil zo graag meer zien dan een vruchtje zonder kloppend hart. Maar moet denk ik nog wachten dan haha
Het zal een inwendige echo zijn en waarschijnlijk zie je alleen een vruchtzak met evt een dooierzak, maar nog geen vruchtje. Dat is nog zo ienemienie dat het vrijwel niet in beeld te brengen is. Na een week of 6,5 zie je mogelijk een hartje. Dus inderdaad nog even geduld.
Ik heb met precies 5 weken een echo gehad. Was alleen lege vruchtzakje te zien. Nu inmiddels ruim 18 weken zwanger
Bij 5+4 gaat het hartje pas kloppen, dus dat ga je morgen niet zien, of je moet verder zijn dan 5+1. Maar er zal zeker iets te zien zijn van een beginnende zwangerschap. Hopelijk goed nieuws morgen!
Heb net de echo gehad. Deze was uitwendig. Op de echo was een vruchtzakje te zien en het dooierzakje. Volgende week weer een echo.
Uitwendig had ik echt niet verwacht, zelfs met 8 (waarbij ze 7 dachten) weken kreeg ik een inwendige echo. Wel fijn dat er iets groeide gefeliciteerd!
Hier met 5.5 week weinig tot niks te zien. Week later een garnaaltje met kloppend ♥ Vaak zien ze wel rond dit termijn dat er iets gaande is zien ze aan baarmoederslijmvlies in baarmoeder als ik me niet vergiste bij mij zeiden ze zie wel dat er iets gaande is wat op zwangerschap lijkt...