Vraag me een aantal dingen af

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rce86, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hoi Dames,

Er zijn volgens mij al meerdere topics over dit onderwerp, maar zet het toch nog een keer neer.

Ik ben nu 30 weken zwanger en voel de kleine zo ongeveer de hele dag door.. maar niet hard! Ik hoor verhalen dat vrouwen niet in slaap kunnen komen of wakker worden door de harde trappen.maar dat is bij mij echt niet zo! is dit wel normaal? Ik ben zo bang dat die niet goed groeit.. en dat brengt me meteen op de volgende vraag: Vanaf wanneer kan de vlk voelen hoe je kindje ligt?

En dan nog een vraagje.. Ik heb gewoon GEEN conditie! Ik rook vanaf mijn 12e (tot aan 2 maanden voor dat ik zwanger werd) en heb nooit gesport.. zal dit invloed hebben op de bevalling? Kan ik het wel aan?(jaa de kriebels beginnen nu echt te komen :p )

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Liefs

2. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Ik voel de kleine ook de hele dag door maar idd niet zo erg dat ik er niet van kan slapen.. Maak me er niet druk over het is gewoon bij iedereen anders!

Niet te druk maken gewoon lekker genieten van de laatste paar weken van je zwangerschap!

En tuurlijk kan je de bevalling aan! Er is er nog nooit een blijven zitten hahah

3. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hey ik voel de kleine ook elke dag, maar ik word niet wakker door harde trappen, maar ik val juist niet in slaap...Maar ik voel nu geen echte trappen meer hoor..Geen ruimte meer denk ik..Maar dat heb ik nu sinds een week of 3..Dus het kan bij jou nog komen..Enne de Vk kon pas rond 31/32 weken bij mij voelen hoe de kleine lag. En ze vind dat hij goed groeit. Niet te klein en niet te groot.

Enne over conditie; ik sporte ook (heel veel zelfs) en rookt niet (nooit gedaan)..En heb ook geen conditie, dus dat zegt niks..Maar het kan wel volgens mij..

4. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Eruit moeten zal het inerdaad.. maar misschien duurt het door de Geen conditie allemaal stukken langer of gaat het stukken moeilijker!

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hard? Wat is hard? Na het eten is mijn kleine lekker actief, maar het doet geen zeer ofzo!

Is een zwangerschapscursus of yoga niks voor jou? Daar leer je ook veel over ademhaling, ontspanning e.d.

Ik kom de deur niet meer uit vanwege de BI, maar als jij nog kan wandelen of fietsen zou ik dat gewoon blijven doen!

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.839
    113
    Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik de schopjes ook nooit als vervelend of pijnlijk ervaren hoor en mijn zoontje doet het heel goed.

7. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik doe aan zwangerschapshaptonomie, volgende week gaan we de ademhaling oefenen en zo...
    Het is bij mij niet zo erg dat ik de hele dag op me kont zit,(werk met kinderen, en ben dus ook wel de hele dag in beweging) maar moet zeggen dat ik best lui ben en niet meer beweeg dan nodig is:p.

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh ja; de vk kan met 30 weken zeker al voelen hoe de baby ligt!

9. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Dat is niet helemaal waar hoor! Ik heb met 35 weken nog een echo gehad, omdat ze het niet goed kon voelen. De week erop konden ze het weer niet goed voelen. Dit schijnt toch heel vaak voor te komen.

En ik word ook niet wakker van de baby. Dat is misschien ooit een keer voorgekomen. Iedere ochtend word ik wakker en denk ik leeft hij nog wel?

Deel Deze Pagina