Haj meiden vraag aan julliej ik krijg donderdag 27 maart mijn eerste echo spanned. maar die krijg ik omdat ik niet weet hoelang ik het al ben. Dus heel erg spanned. Maar als ik het allen van deze maand ben ben ik nu vandaag 5 weken zwanger, dus dan zou ik donderdag 5 weken en 5 dagen. Kunnen ze dan al het hartje zien kloppen ja of nee en wat zien? bedankt voor lezen hoop op een reactiej
Op een inwendige echo is vrijwel meteen iets te zien, maar bij ongeveer 6 weken zie het hartje kloppen. Bij een uitwendige echo kan dat wel een aantal weken langer duren dacht ik.
dankje wel voor je reactiej. Maar ik kan dus niet met 5 weken en 5 dagen zien als hartje klopt. ? is bijna 6 weken
De kans is aanwezig dat het hartje wel al klopt maar de kans is ook aanwezig dat het nog niet klopt. 50% dus spannend
ik was vij de eerste echo 5 weken en 4 dagen en toen was er met een inwendige echo nog helemaal niks te zien! twee weken later was alles prima! Zal voor je duimen!
ik heb 2 weken geleden een inwendige echo gehad met 5 w en 6d, we hebben een hartje zien kloppen, misschien heb je geluk? groetjes janina
Het hartje gaat pas kloppen tussen de zesde en zevende week, dus maak je niet druk als je geen hartje ziet! Met inwendige echo moeten ze wel een vruchtzakje zien Succes!
ben nu echt wel senuwachtig aan worden voor donderdag. weten julliej ook vanaf ze het geslacht kunnen zien.? kus
Bij mij was de eerste echo bij 5wk3dn en zagen we een prima vruchtzakje. Hopelijk op de 2e echo in april wat meer!
Ik had de eerste geslachts verwachting met 12 weken en met 15 weken de tweede, maar normaal heb je me 20 weken pas zekerheid!
bij mij was in deze zwangerschap met 6 week helemaal niks te zien en werd me verteld dat ik een mk zou krijgen, maar een week later zagen we een prachtig boontje en een kloppend hartje. Dus niet altijd zie je wat rond deze tijd! Bij mijn 2e kindje zagen we met 5 w 5 dgn wel een klein beebje, maar ook nog geen kloppend hartje. een week later wel. Dus geen zorgen gelijk als ze niks of weinig zien en ook hartje vinden.