eerste echo gehad 6 weken en 3 dagen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door , 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ben naar alle waarschijnlijkheid 6 weken en 3 dagen zwanger.. heb de eerste echo gehad.
    Mijn verloskundige kan echter geen inwendige echo's maken, dus het moest gewoon uitwendig... heeeeel onduidelijk..

nu klopt het hartje volgens de verloskundige nog niet denkt ze... is dit raar?

2. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Wanneer moet je terugkomen?

3. Niet meer actief

Ik mocht voor mijn eigen geruststelling een afspraak maken voor een inwendige echo in het ziekenhuis... dus morgen even die afspraak maken.

Bij de verloskundige over 2 weken..

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej

Ik heb een echo gehad met 6 weken en 2 dagen.

Nu heb ik hem inwendig gehad en ze moest nog 10 keer (of wat) in zoomen, voordat we het hartje zagen.

Dus ik denk met uitwendig, dat je mazzel moet hebben! Het is dan nog zo ieniminie!

5. Niet meer actief

Pff ik hoop toch echt wel op goed nieuws dinsdag met de inwendige echo... ben dan 7 weken en 2 dagen dus hoop dat ik dan wel echt het hartje kan zien :)

6. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,

Ik had met zeven weken in het ziekenhuis een inwendige echo en het hartje was duidelijk zichtbaar en hoorbaar.
    heel veel succes dinsdag

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb met 8 wk een inwendige echo gehad, en mooi kloppend hatje gezien. helaas niet gehoord, wist niet dat dat al kon. bij mijn vorige zw.schap heb ik met 8 wk een uitwendige echo gehad, zagen toen alleen een vlek, wel met kloppend hartje.
    succes dinsdag!

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat denk ik wel. Ik heb een uitwendige echo gehad met 7 weken en 3 dagen, en wij hebben het hartje gezien en gehoord!

9. Niet meer actief

Nog maar een dag en dan weet ik het... heb om 15:50 de echo, dus duimen dames ;)

Heb er echt een heel onwerkelijk gevoel bij, vooral omdat ik niet echt veel klachten heb...

10. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    spanned allemaal ik moe donderdag voor me eetsye echo maar ik weet nie hoelang ik al zwanger ben maar op mijn berekeing ben ik die dag 5 weken en 5 dagen zal je met een inwendige echo hartje zien of horen kloppen? suc6

11. Niet meer actief

Nee volgens mij niet... ik had mijn eerste inwendige echo bij precies 5 weken en toen zagen ze nog alleen een vruchtzakje..

12. Niet meer actief

Jippieeee

Heb het hartje zien en horen kloppen vandaag :D volgens berekeningen zou ik 7 weken en 1 dag zwanger zijn.. volgens de echo echter nog maar 6 weken en 2 dagen :(

Haha ach ja.. als dat het enige is :D en dat kan ook nog een rekenfoutje zijn... over 2 weekjes even terug naar de gyn. en dan kijkt ze nog een keer :D

(K)

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    gefeliciteerd! Fijn heh dat je weet dat dat het iig doet. Heb je nu minder kans dat het mis gaat ;)

14. Niet meer actief

Is dat zo ja? Heb wel ooit ergens zoiets gelezen maar wist niet meer waar en hoe dat precies zat?

15. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    fijn meid dat alles goed is

indd als je een goed echo hebt gehad is de kans kleiner dat het nog mis gaat

hoe het zit weet ik ook niet precies hoor maar heb dat van de gyn gehoord

16. Niet meer actief

Ja ik las het hier pas ergens op het forum maar kan het niet terugvinden en ook niet op google ofzo...

Deel Deze Pagina