Goedenavond, 3 weken heb ik helaas bij 7 weken een miskraam gehad. De zwangerschapskwaaltjes waren een paar dagen voor de miskraam allemaal weg. 1,5 week na de miskraam had ik een negatief zwangerschapstest. Vanaf een week na de miskraam tot nu hebben we regelmatig gemeenschap gehad. Nu 3 weken na de miskraam heb ik weer grote borsten, 1 borst is hard en pijnlijk. Ik heb sinds een paar dagen dagelijks wat lichte steekjes en krampjes (plopjes, vlindertjes) in mijn onderbuik. Kan dit duiden op een nieuwe zwangerschap? Of kan het zo zijn dat je hormonen ineens na 3 weken weer gek gaan doen? Ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben en mijn menstruatie moet afwachten maar dat is zo lastig als je ineens weer dingen voelt die je niet verwacht. Hoop graag op antwoord, ookal is dit lastig te beantwoorden Groetjes, Marjolein
Hoi Marjolein, je lijf kan na een miskraam toch een tijdje een beetje van slag blijven, maar wat je beschrijft kan ook een (vroeg) teken zijn van een nieuwe zwangerschap. Ik kan het je niet zeggen helaas. Ik duim voor je! Groetjes Brigitte