Eerste echo 6 weken

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mamima, Nov 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamima

mamima Actief lid

Apr 4, 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 mamima, Nov 19, 2014
    Last edited: Nov 19, 2014
    Ik moet echt weer even van me afschrijven... ik wil nog graag een beetje voorzichtig blijven, maar ben nu toch stiekem wel erg blij! Vanmorgen de eerste echo gehad met ruim 6 weken en alles was goed.
    Het hartje klopt heel mooi en de afmetingen waren keurig in orde. Kortom, ons kleintje is door de eerste keuring heen;) Nu hopen dat de volgende echo weer zo mooi is! Het blijft spannend natuurlijk:)

2. angel02

angel02 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,866
    1,943
    113
    Mamima
    Wat fijn zeg dat je een goede echo hebt gehad en dat het hartje mooi klopt.altijd leuk te zien he.:D
    Gefeliciteerd en geniet er lekker van.
    Grt

3. mamima

mamima Actief lid

Apr 4, 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ja zeker leuk om te zien. Gezien onze slechte ervaringen met echo's (eigenlijk altijd slecht nieuws gehad) was dit een hele bijzondere. Ik zit nog een beetje te stuiteren. Wat een fijn gevoel. Hopelijk mag dat zo blijven :)

4. Molky

Molky Actief lid

Jun 8, 2011
    143
    0
    0
    Gefeliciteerd!

5. mamima

mamima Actief lid

Apr 4, 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Molky! We gaan gelijk op zie ik, leuk! :)

6. Molky

Molky Actief lid

Jun 8, 2011
    143
    0
    0
    Ja! Spannende tijden hè?
    Ik heb een echo gehad met 5 weken, lege vruchtzak.
    Mag weer komen op 28 november. Dan ben ik 7 weken 3 dagen...pff nog ruim een week wachten.
    Daarom ben ik blij voor jou! Lekker genieten.

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat fijn!! Zeker na de negatieve ervaringen met echo's. Helaas heel herkenbaar.

Hier maandag echo gehad maar was blijkbaar nog iets te vroeg voor een hartje ;)
    Ondanks dat gyn zegt dat het allemaal ok was qua grootte, ga ik toch een beetje twijfelen omdat er hier zoveel andere verhalen te lezen zijn..

Weet je de afmetingen nog?:)

8. mamima

mamima Actief lid

Apr 4, 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend Molky, hopelijk gaat die week snel voorbij!

Jeetje elf84, ik kan me voorstellen dat je twijfelt! Ze heeft alleen het vruchtje opgemeten, die was 7 mm. Maar ze zeiden vantevoren tegen mij dat het hartje al wel, of nog net niet, zou kloppen, aangezien het nog zo vroeg is. Dus het klinkt wel logisch wat jij te horen hebt gekregen! Ik duim voor je!

9. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    1,474
    2
    38
    Gefeliciteerd! Hoop dat je er toch lekker van kunt genieten :)

10. mamima

mamima Actief lid

Apr 4, 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Ik doe m'n best :) Genieten en angstig zijn gaan hier hand in hand geloof ik..

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Thx voor je reactie :)
    Ik wacht geduldig af tot de volgende echo a.s. dinsdag...

12. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    1,474
    2
    38
    Ja dat herken ik wel, ik had dat de eerste weken ook heel erg, heel bang dat het mis zou gaan. Nu maak ik me daar helemaal geen zorgen meer over. Niet dat het nu niet meer fout kan gaan, maar ik ben er een beetje in berust denk ik.

13. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

Aug 15, 2010
    381
    0
    0
    Wat goed, gefeliciteerd!!! Ik heb aanstaande zaterdag mijn eerste echo. Had afgelopen weekend een paar veegjes bruin verlies en zat gelijk in shock op de bank! Daarna niets meer gezien, alleen wel een vreselijk opgeblazen buik tot nu maar geen pijn. Echo stond normaal voor over 1,5 week maar heb gezegd dat ik dat niet trek en graag voor of in het weekend wil. Spannend maar!

heb zelf ook nare ervaring met een echo, bij één van mijn vorige zwangerschappen ging ik stuiterend en blij de echo kamer in met 12 weken en toen klopte het hartje ook niet meer. Was totaal in shock en helemaal niet voorbereid daarop. Dus bij de zwangerschap erna, was ik bij iedere echo in de stress maar was niet nodig want daarna ging alles prima!

Maar jij met 6 weken al een mooi kloppend hartje is wel fijn hoor! Dat komt vast helemaal goed, ga maar vast online shoppen! haha

14. mamima

mamima Actief lid

Apr 4, 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Kelly1908 :) ik word weer helemaal vrolijk van je laatste stukje:)

Wat naar is dat hè? Wij hadden ook met 12 weken en 2 dagen een echo, we gingen heel enthousiast naar binnen (met 8 weken hadden we al een kloppend hartje gezien en waren we helemaal gerustgesteld) was het toch nog fout gegaan. Dat was wel even een beste klap!

Maar deze keer moet het gewoon goed gaan! ;)
    Ik hoop voor jou ook op een goede echo!

15. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Heeey!

Ik heb volgende week vrijdag mijn eerste echo, maar ben ook enorm onzeker, vorige maand kreeg ik de echo en dag erna helaas een miskraam. Nu weer die onzekerheid in, na 2 miskramen zit het gewoon in je hoofd en krijg je er niet makkelijk uit.

We hopen maar op het beste, en ik hoop dat bij iedereen de zwangerschap goed verloopt. Maar de angst zal altijd blijven denk ik.

Share This Page