Eerste echo, 7,2 wk ipv 9,2 wk

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Annoniemc, Mar 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annoniemc

Annoniemc Lid

Nov 25, 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Gister heb ik mijn eerste echo gehad. Deze is vervroegd omdat ik wat bloed had verloren waar ik nogal onzeker over was.

Alles was verder goed en we hebben een kooi kloppend hartje gezien, geen stolsels of iets.. Maar we waren wel maar 7,2 wk zwanger ipv 9,2 wk. En eigenlijk ben ik daar best wel teleurgesteld over. Niet lullig bedoeld ofzo, maar kan niet wachten om het van de daken te schreeuwen en die 12 weken maar te hebben gehad..

Zou ik het nou alsnog gewoon aan iedereen vertellen? Zelfs mijn vader en schoonouders weten het nog niet..

2. Rombely

Rombely Niet meer actief

Dat is echt waar jullie jezelf goed bij voelen. Bij de 1e hebben wij het directe familie na de eerste echo met 8 weken verteld. (2e vond ik echt heel anders, toen kreeg ik ook pas een echo met 11 weken en hebbe we het ouders met 6 weken en zelfs de beste vrienden al met 8 weken verteld omdat we niet wouden liegen).

Denk eer eens over na, wil je het ook vertellen als het niet goed gaat (daarvoor is immers die termijn van pas vertellen na 12 weken omdat daarna de kans kleiner is dat het niet goed zal gaan). Zoja, dan zou ik het nu echt al wel vertellen. Het is ook heeeel moeilijk om het voor jullie zelf te houden en o zo leuk om te delen:). Zo nee, dan zou ik nog even wachten.

3. Annoniemc

Annoniemc Lid

Nov 25, 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.

Ik zou het graag willen delen mocht het alsnog misgaan. Dus we hebben besloten het eerdaags te gaan vertellen. Ben alleen bang dat we een hele preek krijgen van mijn vader, die heeft namelijk altijd overal commentaar op en weet altijd hoe het beter had gekund.

4. Twirler

Twirler Bekend lid

Jan 19, 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik had afgelopen maandag mijn eerste echo. Ook ik ben tot anderhalve week terug gezet. Maar ik blijk dus nog maar 6 weekjes... Viel ook even tegen hoor!

Onze ouders, mijn beste vrienden, zijn beste vriend en mijn bedrijfsleidster weten het al... We konden het niet voor ons houden en mocht het misgaan, kunnen zij een luisterend oor bieden.
    Ik denk dat je moet doen wat je gevoel je ingeeft!

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Misschien wordt je weer vooruit gezet met de termijn echo, ik was ook anderhalve week teruggezet en met de termijnecho weer 9 dagen vooruit gezet.

6. Annoniemc

Annoniemc Lid

Nov 25, 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, mijn vader weet het nu ook en hij reageerde verrassend positief.. Weer een last van mijn schouders..

7. Twirler

Twirler Bekend lid

Jan 19, 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Fijn meid!!! Mijn vader zegt altijd: de angst vooraf, is het grootste vrezen. En meestal is dat ook zo.

8. Annoniemc

Annoniemc Lid

Nov 25, 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was in dit geval ook zeker zo.. Ben blij dat we dat gehad hebben..

9. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Wanneer heb je een volgende echo?

10. Annoniemc

Annoniemc Lid

Nov 25, 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi. Mijn volgende echo (termijnecho) staat op 7 april gepland. Dan ben ik 11,2 of 13,2 weken zwanger. We zullen wel zien!

11. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Goed dat je die ook nog gewoon hebt.

Share This Page