hey, zoals jullie weten ben ik dus eindelijk zwanger. Op 6 feb had ik een eerste echo. Er was een mooi vruchtzakje te zien van 1 cm op 1 cm. De gyn zei dat ik waarschijnlijk net 6 weken ver was. Morgenavond 20 feb. Moet ik dus terug voor een tweede echo. Ik zal morgen dus 8 weken zijn. Ik heb wel een beetje schrik dat de gyn geen vruchtje zal zien. Kan dat nu dat je op 6 weken echt nog geen vruchtje ziet? de 6 weken zijn wel gerekend van de eerste dag van mijn laatste maandstonden. De gyn zegt dat ik uiterekend ben voor 1 oktober (hij rekent wel een cyclus van 28 dagen) maar ik heb een cyclus van max 33 dagen dus dat zou mss wel een beetje kunnen schelen. Kan iemand mij een beetje geruststellen. Ik ben natuurlijk nerveus omdat ik al eens een miskraam achter de rug heb (eind juli) Toen was ik 5.5 weken ver en was er niets, zelf geen vruchtzakje te zien. Liefs Winter
Ik kan je helaas niet aan een antwoord helpen, maar ik wil je heel veel succes wensen! En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Gelukkig is het morgen al, dus dan hoef je niet meer zo lang in zenuwen te zitten. Ik zal voor je duimen, waarschijnlijk is alles wel goed. Nu is er een vruchtzakje te zien en dat is toch al wel positief. Liefs 8) Sunny 8)
lieverd het is onmogelijk dat je geen vruchtje zou zien. je kunt nu zelfs een kloppend hartkje zien. en de termijn wordt altijd berekend vanaf je laatste ongi. ik ben met ruim 7 weken geweest en zag een klein boontje met een knipperend stippeltje
hy, Idd, morgen zou er al heel wat meer te zien zijn dan twee weken geleden. De gyn zei twee weken geleden dat ie pas van een goede zwangerschap kan spreken als ie het vruchtje met een kloppend hartje ziet. Dat ie aan bijna 6 weken enkel een mooi vruchtzakje zag, lijkt me normaal. morgen heb ik meer nieuws. In elk geval ik voel me zwanger. Ben misselijk, mijn tepels doen zeer. Toen ik de eerste keer deze zomer zwanger was voelde ik helemaal niets! Mijn mama zei dat ze dat ook had van het eerste kindje (dat ook uitdraaide op een miskraam) Toen ze zwanger was van mij, voelde ze wel duidelijk dat ze zwanger was. Mijn ongerustheid was gewoon of dat het klopt dat je als je bijna 6 weken bent nog net geen vruchtje ziet. De gyn heeft de echo wel niet uitvergroot. mss komt het daardoor! Aan de grote van het vruchzakje zei hij dat het ongeveer 6 weken moest zijn. Dus 2 weken overtijd. Liefs Winter
Heej winter Laat je even weten hoe het ging? Ik hier zo'n zelfde verhaal en voel me er eigenlijk heel rot onder. Heb gisteren m'n eerste echo gehad en was volgend de gyn 5w1d, maar volgens m'n eigen berekening (nou ja, m'n banner) toch al 6w0d. Zag ook alleen een vruchtzakje en geen vruchtje. Had zoooo gehoopt op een knipperlichtje! Maar jah, de echo ging meer om m'n eierstokken, dus denk ook dat de gyn daarom er minder aandacht aan heeft geschonken. Ben erg bang dat ik met m'n volgende echo, 4 april pas, er achter kom dat ik al 6 weken met een lege buik loop... Denk er nu over een pretecho te laten maken volgende week.. Gewoon voor m'n gemoedsrust. M'n vriend vindt me nogal kierewiet.
Hoi Winter heel veel succes voor vanavond. Ik hoop voor je dat je na vanavond gerustgesteld ben en lekker kan genieten van je zwangerschap. Me duimen draaien voor je dat alles goed is. Groetjes Jolie
Lekker doen hoor, mij koste het bijan 40 euro bij www.kijknou.net in Helmond en je snapt meteen alles, alles word uitgelegd op een rustige manier (die je meteen snapt) het hartje kan in kleur worden aangegeven enzo ik heb hem met 8,4 weken laten doen (zie album) Ik heb nu gelukkig mijn angelsound (THANK GOD) en die mag ik 1 keer per week gebruiken en JAHOOR luid en duidelijk! voor de eerste keer zelf (bij een pretecho laten ze hem ook horen!) ik had eerst getest met de angelsound en toen had ik hem en was ik hem opeens kwijt , ik de de volgende dag ga nog eenss testen en toen had ik hem goed en vergeleken met mijn eigen hart erna en die was stukken langzamer! Gewoon lekker doen waar JIJ je lekker bij voelt, mannen begrijpen dat soms niet helemaal... WINTER SUCCES!
Winter, heel veel succes vanavond. Ik hoop dat jij vandaag net zo'n mooie echo hebt als ik vanochtend had (voor foto zie album). Met mij is hetzelfde verhaal, ik heb een langere cyclus dan 28 dagen en daarom klopte mijn aantal weken (vandaag precies 8 weken) niet met de echo (7 weken, 4 dagen). Dat wist ik en de gynacoloog van tevoren, dus daardoor werd ook niets alarmerends gezegd over de groei o.i.d. Ik zou daarom vooraf aangeven (dat vragen ze meestal) dat je een langere cyclus hebt. Ze moeten soms even zoeken, maar maak je daar niet ongerust over. Trouwens, je ziet met dit aantal weken heel goed het hartje kloppen (ook al had ik geen goed zicht op de monitor). Dat is echt geweldig om te zien. Ik hoop dat je goed gerustgesteld wordt en een mooi plaatje meekrijgt. Succes!
hey, Gisteren heb ik echo gehad! Ja ja een spruit van 14 mm en ik ben dus net (vandaag) 8 weken ver. Het hartje klopte mooi. Eindelijk goed nieuws dus. En de bevalling is voorzien voor 1 okt 2007. Groetjes en liefs aan alle aanstaande mama's Liefs Winter