even een vraagje

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by moontje b, Jun 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontje b

moontje b Actief lid

Jun 13, 2008
    287
    0
    0
    Hallo,

Mijn man en ik zijn al twee jaar bezig om in verwachting te raken. Helaas is het nog niet gelukt. We zijn bij de huisarts geweest om hierover te praten. Hij ziet het nog niet zitten om ons door te verwijzen omdat hij van mening is dat het moet kunnen.
    Hebben jullie advies voor ons. Hoe vergroten we de kans op een zwangerschap (wat kunnen we er zelf aan doen).
    Ik heb wel eens iemand gehoord over een samenlevingstest. Hoe kunnen we deze laten doen?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je hebt zeker wel kans dat het nog spontaan gaat lukken, maar je hebt ook recht op een verwijzing naar de gynaecoloog, dat recht heb je al na een jaar proberen. De testen zoals een samenlevingstest kunnen in het ziekenhuis door een gynaecoloog worden uitgevoerd.
    Lees eens het artikel over kansen om zwanger te worden bovenaan deze pagina, daar staan ook wat tips in. Ik zou zeker terug gaan naar de huisarts en een verwijzing vragen voor de gynaecoloog.

Mirjam

Share This Page