ik mag ook volgende week vrijdag, jullie dus ook een gratis echo weten te bemachtigen ? ben benieuwd hoe het is!
De echo's van gisteren zijn allemaal afgebeld omdat de apparatuur niet op tijd geleverd was. Tenminste dat heb ik in een ander topic gelezen
Had een afspraak voor vanmiddag maar net een mail gehad dat het niet door kan gaan ivm de levering van de apparatuur helaas
Ik heb ook al gebeld als je tussen 4 en 8 maart een echo had dan kan je hem vanaf 18 maart weer inplannen op de website hij is dan wel gewoon gratis. Iedereen die na 8 maart een afspraak had kan een echo laten maken met 50%korting
Dus als ik het goed begrijp moet ik nu 50% betalen omdat volgende week ook niet door gaat? Bel ik net, BAM hoorn erop! Net gebeld, volgende week gaat gewoon door tot nu toe, mensen van deze week kunnen een nieuwe afspraak maken na 18 maart, krijgen dit gratis ondanks dat er 50% staat!
Bij mij waren ze ook niet bepaald vriendelijk. Ik krijg hier toch rare gedachtes bij.. Gratis echo ivm opening, vervolgens 1 dag van te voren afzeggen omdat apperatuur te laat is en als je na de 8e zou komen nu de helft moeten betalen Hmmmm...
Ik zou ook vanmiddag gaan, maar helaas..... Ik vond het al te mooi om waar te zijn eigenlijk.... toch een nieuwe afspraak gemaakt, de 18e. Ben benieuwd of het dan wel lukt. Voor degene die volgende week gaan: laat even weten hoe het was? hou ons op de hoogte