Pretecho van een tweeling, waar in omgeving Zaanstad/Amsterdam

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by LIX, May 15, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Dag allemaal,

Ik ben momenteel zwanger van een eeneiige tweeling (gedeelde placenta, eigen binnenste vliezen).

Bij onze dochter heb ik een pretecho laten maken bij Twinkelster in Purmerend, maar dat bedrijf lijkt niet meer te bestaan. Wie weet er een goed, vriendelijk echobureau in omgeving Zaanstad/Amsterdam.

Alvast bedankt!

2. Roos32

Roos32 Bekend lid

Jun 2, 2013
    923
    137
    43
    Female
    Gefeliciteerd ten eerste! Wat bijzonder, een eeneigge tweeling.

Wij gaan naar het Echocentrum Amsterdam bij dr. Papa. Werd destijds bij mijn eerste zwangerschap aangeraden door een collega en is me zo goed bevallen dat we nu weer gaan. Deze keer voor een 4D echo met bewegend beeld. Lijkt me heel bijzonder.

Het is een hele fijne man en hij kijkt ook nog een keer je kindje(s) goed na. Zo kregen wij destijds te horen dat onze kleine man grotere kleine hersentjes had dan gemiddeld wat zou betekenen dat hij eerder zou gaan kruipen en lopen. Heeft met de motoriek te maken. En hij heeft gelijk gehad :).

Succes met je keuze.

3. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Dank je! Ik had idd bij hen gekeken, lees lovende verhalen. Ik zal ze eens gaan bellen.

Veel succes met de echo morgen!

4. Roos32

Roos32 Bekend lid

Jun 2, 2013
    923
    137
    43
    Female
    Ik dacht hoe weet ze dat nou, maar je ziet mijn banner natuurlijk :). Thanks!

5. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    :)
    Hoe laat heb je de afspraak?

6. Roos32

Roos32 Bekend lid

Jun 2, 2013
    923
    137
    43
    Female
    11.30

Inmiddels goed zenuwachtig en een volle blaas pffff...

7. 2107

2107 Actief lid

Nov 20, 2015
    188
    43
    28
    Toen ik naar dr. Papa wilde was hij al weeeeeken volgeboekt. Uiteindelijk terechtgekomen bij Echofun in Koog aan de Zaan. Betrof een geslachtsbepaling met 14.1w. Allemaal prima gegaan!

8. Pasta

Pasta Fanatiek lid

Feb 12, 2010
    1,015
    16
    38
    Noord Holland
    Hier ook goede ervaringen met echofun in koog aan de zaan.
    Mede omdat dr papa al weeeeken vol zat EN omdat ik via de site -in tegenstelling tot drie jaar terug- alleen maar kon boeken voor een zeer uitgebreide echo met bijbehorend prijskaartje.

9. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    We hebben inmiddels een afspraak staan bij dr. Papa. Duurt nog heeeel lang...

@Roos32 hoe was de echo?

10. Roos32

Roos32 Bekend lid

Jun 2, 2013
    923
    137
    43
    Female
    Leuk! Wij gaan 22 juni om 11.30.

20 weken echo was goed. Hoofdje in eerste instantie wel te groot (P98), maar ik had met de 12 weken echo 3 dagen vooruit gezet moeten worden (zijn met IUI zwanger geworden). Toen ze dat hadden gedaan waren alle afmetingen beter in verhouding. Nog steeds groot hoofd, maar dat is erfelijk haha.

Share This Page