Hoi meiden, Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor een vroege echo i.v.m. een bbz die 6,5 week geleden verwijderd is. Volgens mijn eigen berekening zou ik nu 5w3d of 5w2d moeten zijn. Volgens het zkh ben ik 5 weken. Op de echo was een vruchtzakje te zien (dus het zit in ieder geval op de goede plek ) en waarschijnlijk een dooierzakje. Ik heb de foto ook toegevoegd. Ik maak me er niet druk om ofzo, maar ben wel nieuwsgierig of dit een beetje 'goede' echo is met mijn termijn. Volgende echo is pas de termijnecho dus moet weer een tijd wachten nu
Eerst: gefeliciteerd! Het is nog zo klein en pril, dus er is nog weinig te zien inderdaad. Maar wel fijn dat het vruchtzakje in ieder geval op de goede plaats zit. Bij deze termijn is de meting ook niet echt nauwkeurig nog. 2a3 dagen ernaast is heel normaal. Pas rond de 8-12 weken is het nauwkeurig genoeg om er een echte termijn aan vast te hangen.
Het is nog pril inderdaad. Maar ik zal mijn echo toevoegen van ongeveer hetzelfde termijn, kan je vergelijken
Hier nog een echo van 5 weken en 2 dagen, alleen nog een vruchtzakje te zien met een 'dubieus' vruchtje bij het pijltje. Krijg volgende week weer echo om te kijken of en nu zeker een vruhtje zit... Maar moet jij zolang wachten dan? Kan je niet eerder een echo vragen of alles goed is? Vind dat niet echt normaal heel eerlijk gezegt.... Liefs!
Hai dames, Hadden jullie allemaal een inwendige echo gehad of uitwendig. Ik was namelijk met 4wkn voor een uitwendige echo en toen zagen helemaal niks!
Bedankt voor de reacties! @Noenoe Ik had ook een inwendige echo. Maar volgens mij zie je bij 4 weken sowieso niet heel veel, in- of uitwendig. @Linda009 Ik heb alleen zo'n vroege echo gehad om te kijken of het wel in m'n baarmoeder zat. Vorige zwangerschap zat namelijk in m'n eileider. Vind het ook wel jammer dat ik nu weer zolang moet wachten, maar als ik geen bbz had ik ook tot 10-12 weken moeten wachten voor de 1e echo.
Gefeliciteerd Poemi! Dat het nu op de goede plek zit is al een heel goed teken. Je echo ziet er ook uit als een echo met 5 week zwangerschap. Hoop dat je snel een kloppend hartje ziet, wellicht ben je er dan nog geruster op. Lekker genieten meid!