wat denken jullie van geslacht?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Moonfairy, Jan 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Het echobureau,zei een meisje en iedereen die het zag ook,maar nu las ik net dat 1 iemand toch een knul ziet haha,wat denken jullie..ik ben met een knul net zo gelukkig alleen hebben we al veel rose gekocht ;)

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sorry ik zie het echt helemaal niet. Er staat bij dochter ja maar als ik naar de foto kijk zou ik dat niet zo hard durven roepen........ Kan niet echt zeggen dat ik een Mac zie. (Maar ook niet dat ik balletjes zie...)

Tja daar heb je wat aan he..... Sorry

3. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Ik heb jouw geslachtsfoto gister al bekeken maar kon er echt niets van maken. Ik zie er geen meid of jongen in. Vind hem erg onduidelijk.

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    als je recht naast het pijltje kijkt,zie je 3 streepjes :)

5. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Kan wel. Meeste fotos die ik van van een meisje gezien heb.. dan ziek ik duidelijk zo een hamburgertje. Als je snapt wat ik bedoel. Maar bij jou loop ik te zoeken.. maar vind het niet haha

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Heb net even gekeken. Maar ook ik vind de foto te onduidelijk om wat over het geslacht te zeggen.

Kwebbel

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

oooooooo jeeeeeee wat heb ik aangericht :confused: :oops:

sorry wist niet dat je ging twijfelen heb nogmaals gekeken en sorry maar ik zie echt hetzelfde als dat ik zag bij mijn echo van 20 weken dus vandaar dat ik het zei heb net nogmaals gekeken sla hem maar eens op en vergroot de foto dan zie je misschien nog beter wat ik zag

hoop niet dat ik je telleurstel ik ben natuurlijk geen expert (alhoewel met meisjes bijna :) )

groetjes nathalie ;)

8. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

Jun 17, 2007
    768
    0
    0
    Ik denk dat je dit toch echt aan een echoscopiste over moet laten. Wij als leek zien toch echte andere dingen en hebben weinig vergelijkingsmatariaal. En 100% weet je het nooit.....

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Haha je hebt niks aangericht hoor,nou ja alleen dat ik nu natuurlijk twijfel :) maar ik heb 28 jan de 20 weken echo,en dan moeten we het toch wel zeker weten? :) anders moet ik maar net zoveel blauw als rose aan gaan schaffen hihi,nee hoor w8 nu ff af,en dan laat ik het je de 28e s'avonds zien oke? ;)

10. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik denk ook een jongetje

zo zag de echo van mij zoontje er ook uit

twee balletje,s en dat witte dondere zijn pielemuis

ik hoop dat ik ongelijk heb en je gewoon een mooie meid krijg

11. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ik zou het ook niet durven zeggen...
    Maar kijk maar eens in mijn album, die echo was ook 99% een meisje,en de 3d echo (ook in album) wees iets heeeeeeeeeeeel anders uit ;)

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

als k eerlijk mag zijn denk ik dat het toch een jongen wordt
    Zo ziet het er bij de kleine van ons ook uit en we hebben 2,5 uur aan echo gezeten we zagen echt duidelijk balletjes en een piemel
    maar,.. ik durf het bij jou niet 100% zeker te zeggen.
    wacht de 20 weken echo af dan weet je het zeker :D

13. Richa

Richa Actief lid

Aug 9, 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Het middelste gedeelte lijkt me een klein piemeltje, maar ik als leek durf het echt niet te zeggen!

Ik twijfel net zo als jou, dus ik weet hoe vervelend je je voelt nu!
    Ik moet volgende week vrijdag opnieuw, maar dan enkel voor geslachtsbepaling

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

nou ik ben benieuwd naar je 20 weken echo ik heb het geloof ik nu helemaal erg spannend gemaakt :oops: :oops: :oops:

sorry als ik het fout heb wilde je echt niet zo aan het twijfelen brengen maar stiekem ben ik toch ook een beetje blij dat ik niet de enige ben die het denkt

en wie weet heb ik het wel gewoon mis en krijg je gewoon een prachtige meid dat kan natuurlijk ook nog

laat je het wel even weten voel me al schuldig genoeg zo :oops:

groetjes nathalie ;)

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Hey nathalie,ik ben gisteren weer geweest, en het is 1000 procent een meid,ze heeft nog een keer gekeken,en waren het 3 kleine gelijke streepjes,ook allemaal 3 en 4d foto's meegehad ;) dus er is geen twijfel meer over mogelijk, en je hoef je niet schuldig te voelen hoor :) ik wilde haar toch nog ff graag zien

Dikke knuffel claudia..
    En ik had net zo gelukkig geweest met een zoon,alleen had ik dan alle rose dingetjes nog binnen de 14 dagen kunnen terug brengen,want alle vriendinnen van mij,krijgen een knul,en daar had ik het ook niet aan kunnen geven :)

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    en mijn 20 weken echo krijg ik 28 januari pas :)

17. jogrietje

jogrietje Nieuw lid

Jan 20, 2008
    1
    0
    0
    huismama
    Lummen
    hallo, ik heb ook onlangs een echo van he tgeslacht gekregen wie kan mij zeggen wat je ziet ? echo is genomen op 23weken? :)

hoe plaats ik hier een foto van de echo????[/code][/quote]

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    jogrietje, ik denk een meid! ;)

19. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

van harte gefeliciteerd toch een meisje hahaha gelukkig maar hoeven al die roze prachtige dingetjes niet terug

nogmaals sorry maar was echt overtuigd een jongetje te zien maar nu lekker genieten van je meissie

groetjes nathalie ;)

p.s jogrietje ik zie er ook een meisje in :) (maar nu blijkt maar weer eens dat ik ook echt een leek ben :) :) :) :oops: )

Share This Page