Hè meiden lief van jullie, zat er echt doorheen. Misschien ook beetje hormonen en dan gepaard met angst en stress geen goede combi. @bbxx Ik weet dus niet meer hoe groot me vruchtzakje was. Mijn vriend dacht iets groter als 3mm. Ik denk dat ik ze ga bellen vandaag om het even na te vragen... Vind wel vreemd want dinsdag moet ik er heen maar wil eigenlijk liever niet meer. Maarja in het slechtste geval als het mis gaat moet ik toch terug naar de ferti arts en dan is de sfeer niet echt fijn daar denk ik... Dus misschien ga ik dinsdag daar ook nog een keer heen als ze weten dat ik een afspraak heb gehad maandag bij de vk kan ik altijd zeggen dat het ene intake was met echo ofzo. Xx
Ik denk dat t wel goed komt Ik heb een boek gedownload voor echoscopisten en wat daar in staat komt perfect overeen met onze eerdere echo, dus geloof wel dat het oke is bij ons alletwee. Ik hou je in de gaten morgen! X
Dankjullie wel , Ik ben zo super zenuwachtig... 13.00 uur is het zo ver. Nu nog even werken tot 12.00 uur...!
Nou lieve meiden , Het is niet goed. Vruchtzakje is wel gegroeid van 3 mm naar een kleine 8 mm maar zit nog geen vruchtje. Ook heb ik 3 grote cystes aan me eistokken. Dit heb ik ook gehad als jong meisje en ben ik heel ziek van geweest. Morgen naar ziekenhuis hoor ik meer. Ben er echt helemaal kapot van , eerst wordt je moeilijk zwanger duurt het een kleine 2 jaar. En nu een miskraam. Lief dat jullie mee dachten... Xx
Ja 6 weken ongeveer. Maar zag er echt niet positief uit.... Morgen toch naar mijn afspraak bij de Ferti arts , en dan hoor ik meer. Of ik pillen krijg voor miskraam , hoe het met die cystes gaat etc. Ben er echt kapot van